Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kontomatik wzmacnia zespół. Rozwojem spółki pokieruje Bartosz Pundyk

Menedżer pracował m.in. dla Experiana, z którym Kontomatik nawiązał bliższą współpracę w 2021 roku

Kontomatik poinformował o poszerzeniu zespołu o nowego menedżera – stanowisko szefa rozwoju firmy obejmie Bartosz Pundyk. Fintech wyjaśnia, że Pundyk będzie odpowiedzialny za opracowywanie nowych rozwiązań, a także wprowadzenie innowacji u obecnych klientów. Menedżer ma też wspierać spółkę w pozyskiwaniu klientów i wejściu na nowe rynki.

Przeczytajcie także: Blue Media zastrzegły nowe logo Autopay

Bartosz Pundyk przed dołączeniem do Kontomatika pełnił rolę dyrektora ds. sprzedaży i członka zarządu w firmie technologicznej i konsultingowej Self Learning Solutions, dostarczającej silnik decyzyjny do automatyzacji procesów biznesowych. Wcześniej, w 2021 roku, pracował jako dyrektor sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w firmie Experian zajmującej się analizą danych i raportowaniem kredytowym. Warto przypomnieć, że Kontomatik nawiązał z tym podmiotem bliską współpracę latem 2021 roku. Pundyk przez osiem lat, jako dyrektor sprzedaży, odpowiadał również za rozwój międzynarodowej grupy CRIF w Polsce.

To kolejne wzmocnienie zespołu Kontomatika w ostatnim czasie – pod koniec 2022 roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że stanowisko dyrektora ds. rozwiązań analitycznych objęła w firmie Iga Sikorska, która będzie zarządzać rozwojem nowych usług w trakcie ekspansji firmy – geograficznej i produktowej. Co ciekawe, Sikorska przeszła do Kontomatika także ze wspomnianego już Experiana, w którym od 2019 roku pełniła funkcję lidera zespołu Decision Analytics w Europie Środkowo-Wschodniej.

Przeczytajcie także: Monobank wchodzi do Polski

Sam Kontomatik to fintech zajmujący sią dostarczaniem danych bankowych i ich analizą. Jego usługi bazują na automatycznym zbieraniu danych z banków w Polsce i Europie, co umożliwia idea tzw. open bankingu. Firma wykorzystuje w swoich procesach uczenie maszynowe, a w jej portfolio znajduje się ponad 100 klientów z 10 krajów, w tym m.in. banki, firmy pożyczkowe, faktoringowe, leasingowe czy sklepy internetowe. Wśród nich są Revolut czy Allegro Pay.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies