Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
SGB z nową metodą płatności online. Grupa udostępniła klientom usługę Visa Mobile

Wcześniej rozwiązanie płatnicze pojawiło się w Nest Banku

Spółdzielcza Grupa Bankowa poinformowała, że jej klienci mogą już korzystać z narzędzia Visa Mobile. Rozwiązanie to można wskazać jako metodę płatności w wybranych sklepach internetowych. W transakcji będą wymagane smartfon, aplikacja oraz numer telefonu.

Przeczytajcie także: Provident jeszcze mocniej wejdzie w płatności

Jak w praktyce wygląda płatność Visa Mobile? Klient pobiera na swój smartfon aplikację o tej nazwie (lub aplikację bankową zintegrowaną z usługą) i dodaje w niej aktywną kartę Visy. W trakcie zakupów na stronie internetowej lub w aplikacji należy przy płaceniu wskazać ikonę Visa Mobile, podać numer telefonu i zatwierdzić zakup na smartfonie, we wspomnianej apce. Cały proces ma być prosty, szybki, wygodny i bezpieczny.

Przeczytajcie także: Oszuści wykorzystują fałszywą stronę systemu e-TOLL

Na temat wdrożeniem Visa Mobile w SGB mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl w połowie br. Rozwiązanie wcześniej pojawiło się w Nest Banku – klientom udostępniono je w maju, a o rozpoczęciu pilotażu usługi wiadomo było jeszcze we wrześniu 2021 roku. Usługa ma być powszechna – Visa stara się, by mógł ją zaoferować każdy wydawca kart współpracujący z tą organizacją płatniczą.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies