Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Carrefour rozszerza opcje dostawy. Klienci sklepu mogą wskazać paczkomat

Zawartość koszyka jest analizowana przez algorytm, który ocenia, czy zamówienie zmieści się w skrytce

Carrefour poinformował, że jego klienci skorzystają z nowej formy dostawy: produkty, które nie są żywnością, mogą trafić do paczkomatów. Firma wyjaśnia, że klient nie musi się martwić, czy zamówienie zmieści się do skrytki – zawartość koszyka analizuje algorytm i automatycznie przelicza objętość wybranych zakupów.

Przeczytajcie także: Ruszył Alior Pay

Dotychczas osoby kupujące w serwisie carrefour.pl produkty z kategorii elektronika, dom i ogród czy akcesoria dla dzieci mogły korzystać z dostawy za pośrednictwem kuriera. Teraz mogą wybrać popularne paczkomaty (chyba że taką opcję wykluczy wspomniany algorytm), w których towar powinien się pojawić w ciągu dwóch dni roboczych. Usługa ta kosztuje niemal 12 zł.

Przeczytajcie także: Bank Pocztowy migruje do chmury

Warto przypomnieć, że InPost i Carrefour już wcześniej nawiązały współpracę – w połowie roku okazało się, że podmioty te będą wspólnie realizować usługę Fresh. Umożliwia ona zamawianie m.in. artykułów spożywczych za pomocą aplikacji dostępnej na Androida oraz iOS. Początkowo rozwiązanie uruchomiono w kilku miastach, ale z czasem użytkownicy zyskali możliwość korzystania z apki na terenie całej Polski.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies