Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Santander otwiera centrum technologii w Warszawie. Bank poszukuje ekspertów z różnych dziedzin

Instytucja oferuje zatrudnienie w Warszawie, ale specjaliści ds. nowych technologii są też potrzebni w Poznaniu i Wrocławiu

Santander otworzył centra technologii w Maladze i Warszawie – łącznie mają one zatrudniać 1,4 tys. specjalistów, w tym naukowców, matematyków i inżynierów, którzy pomogą w transformacji banku, zarówno tej cyfrowej, jak i biznesowej.

Przeczytajcie także: Klienci Revoluta mogą handlować palladem i platyną

Bank ma już podobne centra m.in. w Bilbao, Walencji i Valladolid, ale uruchamia kolejne, by zintensyfikować swoje działania. Jeszcze w 2020 roku instytucja utworzyła program BeTech! with Santander, w ramach którego chce zatrudnić tysiąc ekspertów z zakresu IT w Hiszpanii i 3 tys. na całym świecie. W efekcie Santander ma się stać nowoczesną platformą usług finansowych.

Niedawno Santander uruchomił stronę internetową betechwithsantander.com, na której dostępne są wszystkie aktualne oferty pracy, a wiele z nich dotyczy wspomnianych dwóch nowych centrów technologi. Pracownicy poszukiwani są też we Wrocławiu i Poznaniu. Obecnie bank poszukuje 750 specjalistów w dziedzinach przetwarzania w chmurze, big data, sieci, bezpieczeństwa, sztucznej inteligencji czy interfejsów programowania aplikacji. Początkowo będą oni wspierać jednostkę Santander Corporate & Investment Banking.

Przeczytajcie także: Polisy wefoxa w ofercie Rankomatu

W 2019 roku Santander ogłosił, że w ciągu najbliższych czterech lat zainwestuje 20 miliardów euro w cyfryzację i technologię. Bank zapewnia, że przeniósł już 90 proc. swojej infrastruktury do chmury. Grupa ogłosiła niedawno, że uruchomi własne konfigurowalne oprogramowanie Gravity na potrzeby cyfryzacji podstawowej działalności bankowej. Firma deklaruje też, że odsetek klientów banku korzystających z cyfrowych metod kontaktu przekroczył już próg 50 proc., a 56 proc. całkowitej sprzedaży odbywa się poprzez stronę internetową lub w aplikacji mobilnej.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies