Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
SGB otwiera się na najmłodszych klientów. Grupa wprowadza do oferty kartę przedpłaconą dla dzieci

Instytucja zapowiada także działania edukacyjne z zakresu bezpieczeństwa w finansach skierowane do dzieci i młodzieży

Banki spółdzielcze SGB poszerzyły ofertę o kartę przedpłaconą Mastercarda. Produkt powstał z myślą o dzieciach powyżej 7 roku życia. O jej wydanie może wystąpić rodzic lub opiekun prawny. Należy mieć na uwadze, że karty dostępne będą w wybranych bankach grupy.

Przeczytajcie także: Allegro rozszerza współpracę z Aion Bankiem

Instytucja poinformowała, że nowe grafiki dla kart przygotowano we współpracy z pracownikami banków spółdzielczych SGB. Na plastikach znalazły się m.in. wizerunki wilka, kozy czy arbuza. Grafiki te mogą też trafić na karty debetowe Visy i Mastercarda, z których korzystają nieco starsi (powyżej 13 roku życia) klienci SGB.

Przeczytajcie także: Amazon uruchamia funkcję Inspire

Grupa zamierza też rozpocząć działania edukacyjne, których odbiorcami mają być najmłodsi użytkownicy kart. W bankach pojawią się broszury wyjaśniające, co oznaczają informacje na karcie i pokazujące jak bezpiecznie korzystać z plastików w bankomatach czy kupować nimi przez internet.

Banki spółdzielcze nie są oczywiście pionierem na rynku produktów bankowych dla dzieci. Więcej na temat tych ostatnich dowiecie się z raportu poświęconego bankowości dla najmłodszych, przygotowanego przez redakcję cashless.pl.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies