Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Biedronka testuje usługę cashback. Klient może wypłacić od 50 do 300 zł

Pilotaż rozwiązania prowadzony jest w 10 placówkach i potrwa przez cały grudzień

Sieć dyskontów Biedronka testuje w swoich placówkach usługę cashback. Jak informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl, z rozwiązania "płać kartą i wypłacaj" mogą korzystać posiadacze kart Mastercarda. Pilotaż prowadzony jest w grudniu i dotyczy 10 sklepów, z których większość ulokowana jest w Warszawie.

Przeczytajcie także: Planet Pay wchodzi w automaty

W wybranych sklepach klient, który zrobi zakupy za minimum 1 zł i zapłaci kartą Mastercarda, może wypłacić od 50 do 300 zł (transakcję zabezpiecza kod PIN). Kwota wypłaty zostanie dodana do wartości zakupu. Wypłata jest uzależniona od tego, czy w kasie sklepu znajduje się akurat gotówka. Z usługi można skorzystać wielokrotnie danego dnia, ale nie jest ona dostępna w kasach samoobsługowych.

A o samej usłudze cashback, czyli możliwości wypłaty gotówki przy okazji płatność kartą za zakupy, słyszało ponad dwie trzecie Polaków. Tak przynajmniej wynika z badania Fundacji Polska Bezgotówkowa, o którym mogliście przeczytać kilka miesięcy temu w serwisie cashless.pl. Z kolei z danych udostępnianych przez NBP wynika, że na naszym rynku na koniec czerwca działało ponad 353 tys. terminali z opcją wypłaty gotówki (wszystkich terminali było wówczas niespełna 1,2 mln).

Przeczytajcie także: Movcar planuje wejść do Polski

Wspomniane terminale z funkcją cashbacku działają w popularnych sieciach detalicznych. Na tej liście znajdują się już Carrefour, Dino, Intermarche, Leclerc, Lewiatan, Netto, Orlen, Poczta Polska, Polomarket, Społem, Stokrotka, Topaz, Żabka oraz BP. Ewentualne dołączenie do takiej grupy Biedronki zapewne jeszcze bardziej upowszechni wypłacanie gotówki podczas zakupów.

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies