Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Duży spadek mBanku w rankingu najbardziej angażujących stron na Facebooku

Wśród banków obecnych na tym portalu wciąż najwięcej fanów ma profil BZ WBK, który powiększa przewagę nad konkurencją

Znamy już dane dotyczące kwietniowej aktywności banków i innych instytucji finansowych w mediach społecznościowych. Gdyby brać pod uwagę wyłącznie ranking stron cieszących się największą liczbą fanów, nie byłoby o czym pisać. Nie do pobicia jest BZ WBK, który od kilku miesięcy otwiera to zestawienie. Na kolejnych miejscach są mBank i BGŻ BNP Paribas.

Jedyna różnica, to powiększająca się przewaga lidera - w kwietniu pozyskał ponad 5 tys. fanów, czyli 2 proc. swojej dotychczasowej bazy, i tym samym ponownie zmniejszył szanse goniącego go mBanku, który zanotował skromny 320-osobowy przyrost (0,1 proc.).

Przeczytajcie także: Za radio i telewizję zapłacą bankomaty i latarnie? Absurdy nowej ustawy medialnej...

Znacznie więcej dzieje się w zestawieniu instytucji najbardziej angażujących odwiedzających ich strony, czyli komentujących lub klikających "lubię to". W tym przypadku największy spadek zanotowały TMUB oraz mBank, które spadły odpowiednio aż o 10 i 9 pozycji. Nieźle radziły sobie natomiast Cityhandlowy.pl oraz Idea Bank, które awansowały 7-8 pozycji.

TMUB był za to najlepszy w kwietniu, jeśli chodzi o obsługę klientów, gdzie uwzględnia się czas i sposób reakcji na umieszczane przez czytelników komentarze i lajki.

Przyzwyczaiłem się już do tego, że najpopularniejsze wpisy na stronach banków nie dotyczą ich działalności. W kwietniu największy entuzjazm (2666 lajków i 74 komentarze) wzbudził post umieszczony na profilu Make Life Fair (BPH), informujący, że ze snu zimowego obudziły się już jeże.

Przeczytajcie także: Google potwierdza: Android Pay w Polsce w III kw. 2016 r.

Comiesięczny raport Fanpage Trends opracowuje Sotrender.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies