Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Żabka wprowadza subskrypcje. W kawonamencie za ciepły napój zapłacicie ok. 1,6 zł

Nowa usługa dotyczy przede wszystkim kawy, ale można się spodziewać jej rozbudowy np. o fast food

Żabka uruchomiła w swojej aplikacji subskrypcje, a pierwszą z nich jest kawonament. Oznacza to, że użytkownik Żappki może wykupić abonament na kawę w popularnej sieci małych sklepów. Za 30-dniowy dostęp do usługi zapłaci niemal 50 zł. Jeżeli będzie z niej korzystał każdego dnia, to za jedną kawę zapłaci ok. 1,6 zł – znacznie poniżej cen ciepłych napojów poza kawonamentem.

Przeczytajcie także: ING od czerwca sprzedało 2,6 tys. terminali aplikacyjnych

Oferta nie jest skomplikowana. Klient wybiera abonament, ustala metodę płatności, sklep pobiera opłatę i gotowe – użytkownik aplikacji może poprosić obsługę lub samodzielnie wziąć napój. Maksymalnie jeden dziennie. Na liście dostępnych produktów znaleźć można m.in. kawę czarną, kawę z mlekiem, latte, cappuccino, espresso, ale też napój czekoladowy. Subskrypcja dotyczy wszystkich dostępnych pojemności tych produktów.

W każdym okresie rozliczeniowym można dodatkowo odebrać dowolną kawę 200 ml i słodką przekąskę. Odbiór możliwy jest po wykorzystaniu limitu na dany dzień. Sieć sklepów informuje też, że opłata pobierana jest dzień przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. Klient może w każdej chwili zrezygnować z usługi (nie traci możliwości skorzystania z produktów, za które już zapłacił).

Przeczytajcie także: W aplikacji Wise pojawią się usługi inwestycyjne

Firma na razie nie poinformowała, jakie subskrypcje zamierza jeszcze uruchomić, ale można się spodziewać rozwoju tej usługi, np. o jedzenie. Warto przypomnieć, że jeszcze w maju mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o wdrożeniu przez Żabkę Robbiego, czyli robota przygotowującego hot dogi. W czerwcu firma uruchomiła tę maszynę w placówce w Warszawie. Żabka rozwija także usługę Jush, dzięki której można korzystać z ekspresowych dostaw zakupów. Rozwiązanie pojawia się w kolejnych miastach i pozwala już zamawiać dostawę do parków czy na plaże.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies