Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Konkurs Cashless. Do wygrania 3 wejściówki na FCCF

Rola call center w zapobieganiu fraudom to tylko jeden z wielu tematów, jakie będą poruszane podczas Finance Call Center Forum już pod koniec maja w Warszawie

Nowe technologie umożliwiły rozwój bankowości mobilnej w aplikacjach i pozwoliły zapomnieć o innym kanale kontaktu klienta z instytucją, który jeszcze do niedawna był jedynym sposobem skorzystania z usług banku bez odwiedzania jego oddziału. Mowa oczywiście o call center, którego rola w obsłudze klientów może jednak jeszcze wzrosnąć. O ile bowiem można wyobrazić sobie bank bez stacjonarnych placówek, o tyle taki bez infolinii już o wiele trudniej.

Przeczytajcie także: Blikiem zapłacicie podczas rozmowy z call center

I właśnie roli call center we współczesnej bankowości, np. w zakresie zapobiegania fraudom czy identyfikacji klientów, poświęcone będzie Finance Call Center Forum, które 17 i 18 maja odbędzie się w warszawskim hotelu "Mercure Centrum". Wśród zaproszonych gości są eksperci ze Związku Banków Polskich, działających w naszym kraju banków a także firm dostarczających usługi i produkty wspomagające rozwój i funkcjonowanie finansowych call center.

Przeczytajcie także: Do BZ WBK zalogujecie się głosem

Serwis Cashless jest patronem medialnym tego wydarzenia. Z tej okazji dla naszych czytelników mamy trzy pojedyncze wejściówki na FCCF. Aby je otrzymać, należy subskrybować nasz newsletter oraz napisać, dlaczego to akurat Wam powinniśmy je podarować. Odpowiedzi wysyłajcie na adres kontakt@cashless.pl do 10 maja. Wybierzemy trzy najciekawsze wypowiedzi, których autorzy otrzymają od nas zaproszenia na FCCF. Natomiast więcej o samej konferencji możecie dowiedzieć się tutaj.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies