Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
LoyRise chce pomóc małym biznesom lojalizować klientów. Karteczkę z pieczątkami zastępuje smartfonem

Klient nie pobiera aplikacji, jego karta lojalnościowa zapisuje się w e-wallecie

Krakowski startup Spartavity przygotował aplikację, która ma pomóc właścicielom małych biznesów lojalizować klientów. Apka LoyRise powstała z myślą m.in. o fryzjerach, kosmetyczkach, właścicielach sklepów osiedlowych, małych kawiarni czy restauracji i ma być cyfrowym odpowiednikiem karteczek z pieczątkami. Działalność startupu opisuje dzisiejsza "Rzeczpospolita".

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja mobilna od BNP Paribas

Z perspektywy klienta LoyRise to program lojalnościowy, w którym zbiera punkty (lub wirtualne pieczątki czy rabaty) za pomocą swojego telefonu. Stworzenie karty klienta nie wymaga pobrania apki, zapisuje się ona w tzw. e-wallecie. Rejestracji w programie można dokonać samodzielnie, np. skanując kod QR w sklepie czy u usługodawcy, u którego często się bywa.

Z kolei z punktu widzenia sprzedawców LoyRise to narzędzie, które daje im znacznie więcej informacji niż "pieczątkowy" program lojalnościowy. Zyskują bowiem bazę z informacjami o transakcjach, które mogą analizować i wykorzystywać do segmentacji klientów. Rozwiązanie umożliwia tworzenie ofert specjalnych, dopasowywanych do określonych grup klientów. Pozwala także na wysyłkę komunikacji SMS-owej czy mailowej do uczestników programu, w tym również z wykorzystaniem opcji lokalizacji, by trafiać z komunikatem marketingowym do klientów, którzy znajdują się w pobliżu.

Jak wynika ze strony LoyRise, twórcy aplikacji przewidzieli 30-dniowy darmowy okres próbny dla przedsiębiorców zainteresowanych programem. Po tym czasie do wyboru są programy w cenie od 199 zł do 999 zł miesięcznie, zapewniające różny zakres usług (liczba transakcji, SMS-ów, maili i lokalizacji).

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja Biedronki już dostępna

LoyRise to kolejne przedsięwzięcie Spartavity. Wcześniej startup opracował platformę Sparta Loyalty do budowy i zarządzania relacjami z klientem. Narzędzie to jest jednak kierowane do dużych graczy, którzy mogą sobie pozwolić na poniesienie odpowiednich kosztów na integrację i utrzymywanie systemu. Korzystają z niego m.in. Lotos, New Balance czy Bytom.

Natomiast Spartavity to nie pierwsza firma, która chce wspierać cyfryzację programów lojalnościowych. W tym obszarze działał m.in. polski fintech Zencard, przejęty przez Klarnę Stocard czy polsko-brytyjski startup Embargo.

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies