Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ciekawa propozycja dla kierowców Ubera i Bolta. Cachet i PZU przygotowały ubezpieczenie dostosowane do ich stylu pracy

Przy kalkulacji Cachet wykorzystuje informacje, jak często i jak dużo kierowca jeździ zarobkowo

Cachet pochwalił się wprowadzeniem do swojej oferty ubezpieczeń od PZU dla kierowców zajmujących się przewozem osób. To owoc współpracy między insurtechem a ubezpieczycielem, o której nawiązaniu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl w październiku zeszłego roku.

Przeczytajcie także: Posypały się pieniądze dla insurtechów

Wyróżnikiem nowo wprowadzonego ubezpieczenia jest to, że składka uzależniona jest od specyfiki jazdy danego kierowcy. Przy czym – jak udało mi się ustalić – nie jest to polisa telematyczna w typowym tego słowa znaczeniu, a analizie nie jest poddawany styl jazdy danego kierowcy (np. hamowanie czy przyspieszenie). Cachet bierze bowiem pod uwagę plan pracy danego kierowcy, a więc przede wszystkim liczbę godzin przejeżdżonych w ramach świadczenia usługi przewozu osób. Analizuje również, w jakich porach kierowca jeździ, uwzględnia proporcje przejazdów w tygodniu i w weekendy oraz geolokalizację. Dzięki temu kierowcy oferujący swoje usługi w ramach takich platform jak Uber czy Bolt będą mogli liczyć na stawki dostosowane do tego, jak dużo jeżdżą zarobkowo.

Przeczytajcie także: SkyCash pomoże znaleźć wolne miejsce parkingowe

Cachet to insurtech działający na rynkach estońskim, łotewskim i polskim. Kieruje swoje ubezpieczenia do pracowników oferujących usługi na platformach. Współpracuje przede wszystkim z Uberem i Boltem, ale wśród jego partnerów jest też np. platforma Cleanify, pośrednicząca przy świadczeniu usług sprzątania. Tydzień temu Cachet poinformował o pozyskaniu finansowania na poziomie 5,5 mln euro. Pieniądze te chce przeznaczyć na rozwój produktów, ale też ekspansję geograficzną. W planach ma wzmacnianie swojej obecności w Polsce oraz wejście do krajów skandynawskich i Wielkiej Brytanii.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies