Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Hello Bank. Być może pod taką marką BGŻ BNP Paribas będzie funkcjonować w sieci

Instytucja zaprezentowała dziś aktualizację strategii. Jednym z głównych jej filarów jest rozwój bankowości mobilnej

Budowa najbardziej uniwersalnego banku w Polsce to cel władz BGŻ BNP Paribas na najbliższe dwa i pół roku. Jednym z elementów strategii, która ma w tym pomóc, jest przygotowanie nowej bankowości mobilnej. To prawdopodobnie oznacza, że takie produkty jak iGotówka czy BGŻ Optima znikną z rynku.

Przeczytajcie także: BGŻ BNP Paribas już z aplikacją dla firm

– Chcemy mieć jedno uniwersalne i kompleksowe rozwiązanie mobilne. Jednak to, pod jaką ono będzie działać marką, jest rzeczą wtórną, a jest jeszcze za wcześnie, by deklarować konkretną nazwę. Być może będzie to marka BGŻ, być może BNP, a może lepszą nazwą będzie Hello Bank – powiedział Tomasz Bogus, prezes BGŻ BNP Paribas.

Użycie przez Bogusa nazwy Hello w tym kontekście nie jest oczywiście przypadkowe. Hello to marka BNP, pod którą wprowadza on internetowe i mobilne banki na różnych rynkach, m.in. we Francji czy we Włoszech. Być może więc w najbliższym czasie marka ta zadebiutuje też i w Polsce.

Francois Benaroya, wiceprezes banku BGŻ BNP Paribas, powiedział natomiast, że wdrożenie nowego rozwiązania mobilnego w Polsce poprzedzone zostanie odpowiednimi badaniami. – Wiemy jaki wizerunek na rynku miał bank BGŻ, wiemy jaki miał BNP Paribas. Nie wiemy jeszcze, jaki jest czy będzie wizerunek w przypadku połączonego podmiotu. Będziemy chcieli to sprawdzić, a wiedza o tym pomoże nam w wyborze odpowiedniej nazwy – stwierdził Benaroya.

Przeczytajcie także: Przelewy na numer telefonu w mBanku już łatwiejsze

Niestety przedstawiciele BGŻ BNP Paribas nie zdradzili więcej szczegółów na temat mobilnych planów oraz konkretnych dat wdrożeń. Wiadomo natomiast, że prace mają ruszyć z wielkim rozmachem po przeprowadzeniu fuzji operacyjnej BGŻ i BNP, do której ma dojść w listopadzie 2016 r. Bank nie planuje również w najbliższym czasie znacząco zmniejszać sieci oddziałów. Obecnie ma mniej niż 500 placówek a w tym roku zamknie co najwyżej kilka z nich.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies