Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Pekao zapowiada zmiany w PeoPay. Bankowanie przy pomocy aplikacji ma być bardziej intuicyjne

Nowości zaczną pojawiać się w oprogramowaniu w maju. Najpierw dostęp do nich otrzymają użytkownicy iPhone'ów

Pekao poinformował o nowościach, które w najbliższym czasie pojawią się w aplikacji PeoPay. Tym razem instytucja zajęła się kwestiami personalizacji oprogramowania, bankowanie z jego pomocą ma być bardziej intuicyjne. Nowości będą udostępniane użytkownikom sukcesywnie od maja. Jako pierwsi poznają je posiadacze smartfonów Apple.

Przeczytajcie także: Jest polska lista podmiotów z Rosji objętych sankcjami

Użytkownicy PeoPay mogą się spodziewać m.in. nowych widżetów z szybkim podglądem i dostępem do ulubionych funkcji. Klienci będą sami decydować, które widżety chcą mieć dostępne na pulpicie, w jakiej kolejności, i jak ma wyglądać ekran główny aplikacji. Bank dodaje, że widżety pozwolą ustawić od jednej do pięciu ostatnich transakcji bez potrzeby wchodzenia w pełną historię konta.

Widżety umożliwią też podsumowanie swoich wydatków i wpływów oraz przeanalizowanie wydatków w ujęciu dziennym, tygodniowym, miesięcznym w postaci analizy finansowej. Jeżeli dzieci korzystają z PeoPay Kids, to ich rodzice będą mogli kontrolować na widżecie stan kont pociech lub ich wydatki w prostym zestawieniu bezpośrednio ze swojego pulpitu PeoPay.

Przeczytajcie także: InPost znów podnosi stawki

Najnowsza wersja PeoPay umożliwi także złożenie wniosku, dyspozycji lub sprawdzenie statusu swojej sprawy z poziomu pulpitu. Bank zapewnia przy tym, że udostępnia ponad 100 różnych dyspozycji i zaświadczeń poprzez bankowość internetową. Prosto z pulpitu klienci kupią bilet komunikacji miejskiej i zobaczą jego status. Więcej na ten temat przeczytacie w tym tekście. Warto dodać, że przy użyciu aplikacji można także opłacić parkowanie.

Pekao wprowadzi także "stories". W tym miejscu prezentowane będą użytkownikom spersonalizowane oferty, informacje oraz poradnik, jak korzystać z nowych funkcji aplikacji. Bank zapowiada przy tym, że zastosuje onboarding zmian w aplikacji. W efekcie każda nowa wersja apki będzie prowadzić klientów przez wprowadzone zmiany. Nowości dotyczą także nawigacji: klienci znajdą wszystkie produkty w jednym miejscu – w dolnym menu nawigacyjnym. Odświeżone zostały sekcja "Płatności" oraz menu "Więcej" dostępne w dolnym pasku nawigacji. Elementy te lepiej pogrupowano oraz uatrakcyjniono wizualnie.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies