Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Można już zamawiać kartę wydaną z okazji 30. finału WOŚP. mBank przekaże też do 2 mln zł na rzecz fundacji

Kolekcjonerska karta mBanku wydana z okazji 30. finału WOŚP zmienia kolor pod wpływem światła

W niedzielę 30 stycznia odbędzie się jubileuszowy 30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji mBank, który jest partnerem WOŚP, informuje o szeregu działań mających wesprzeć fundację. I tak, od dziś można zamawiać kartę 30. finału, zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka. Do wzięcia jest 50 tys. kart, dostępnych zarówno w wersji plastikowej, jak i wirtualnej. Amatorów plastików bank kusi ciekawą nowinką: okolicznościowa karta zmienia kolor pod wpływem światła.

Przeczytajcie także: eSkarbonki do 30. finału WOŚP są już dostępne

mBank zapowiedział również akcję, w ramach której przekaże na konto Fundacji 100 tys. zł każdego dnia, którego odnotuje co najmniej 100 wpłat na WOŚP. Zasada ta obowiązuje od jutra do dnia finału, a więc bank może łącznie wesprzeć Fundację kwotą sięgającą 2 mln zł.

Z kolei mLeasing obiecał przekazać na rzecz WOŚP 10 zł za każde opublikowane na Instagramie lub Facebooku zdjęcie ze specjalnym filtrem i hasztagiem #GramyRazem2022. Akcja rozpocznie się 20 stycznia.

Tradycyjnie bank wprowadza również udogodnienia, dzięki którym każdy może wygodnie włączyć się w zbiórkę. W apce mobilnej mBanku pojawi się ikonka serca do szybkich wpłat. Specjalny przycisk znajdzie się również w serwisie transakcyjnym. Można też dokonywać wpłat online w różnej formie przez bramkę Paynow, dostępną na stronach mBank.pl/WOSP oraz wpłacam.wosp.org.pl. To drugi finał, w którego obsługę włącza się należąca do mBanku bramka płatnicza.

Bank przekazał też ponad 830 terminali płatniczych, z którymi kwestować będą wolontariusze w dniu finału. POS-y umożliwiające bezgotówkowe przekazywanie wpłat będą dostępne również w placówkach mBanku w całej Polsce.

Warto wiedzieć, że osoby zainteresowane przekazaniem zdalnym przekazaniem datku na cele fundacji mogą skorzystać także z rozwiązania dostarczanego przez Mastercard, czyli eSkarbonek. To wirtualne puszki, które może utworzyć każdy, kto chce kwestować na rzecz WOŚP. Własną skarbonkę zakłada się w parę minut. Link do takiej puszki można przekazać swoim znajomym, współpracownikom czy krewnym, którzy dokonają wpłaty za pośrednictwem PayU. W zeszłym roku za pomocą tego narzędzia zebrano 17,8 mln zł.

Przeczytajcie także: mBank pokazał kartę z okazji 30. finału WOŚP

Jubileuszowy, 30. finał to również okrągła rocznica współpracy między fundacją a bankiem, które działają wspólnie od 5 lat. W tym czasie mBank wspólnie z klientami wsparł cele WOŚP kwotą blisko 70 mln zł, a także przekazał na akcje charytatywne WOŚP część swojej kolekcji dzieł sztuki. Przy obsługiwanych przez bank finałach pracowało ponad 4 tys. pracowników banku, a klienci zamówili ok. 111 tys. kolekcjonerskich kart projektowanych co roku przez Jurka Owsiaka.

mBank przypomina także, że jego klienci mogą wspierać WOŚP przez cały rok. Dzięki specjalnej opcji w aplikacji mobilnej i serwisie transakcyjnym można zadeklarować chęć przekazywania na rzecz fundacji drobnej kwoty przy każdej płatności lub stałej sumy co miesiąc. W 2021 r. klienci wpłacili łącznie ponad 2,2 mln zł.

Z kolei każdy klient korporacyjny, który otworzy rachunek w styczniu lub lutym, może zdecydować, że wszystkie opłaty i prowizje pobierane przez bank od stycznia do czerwca mają zostać przekazane na rzecz fundacji. Do tej pory przedsiębiorcy wspólnie z bankiem wsparli w ten sposób WOŚP kwotą ponad 477 tys. zł.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies