Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Blik zorganizował konkurs dla osób migających. Trzeba stworzyć znak marki

Operator systemu płatności zachęca też do wspierania Polskiego Związku Głuchych

Polski Standard Płatności, operator systemu Blik, zorganizował konkurs dla osób migających. Zadanie polega na wymyśleniu znaku marki w polskim języku migowym. Na autora najlepszej propozycji czeka nagroda finansowa: 5 tys. zł.

Przeczytajcie także: Yanosik pozwala opłacać przejazdy państwowymi autostradami

Aby wziąć udział w konkursie, należy nagrać krótki film z propozycją identyfikatora, który będzie pełnił funkcję logo. Akcja "Daj znak Blika" odbywa się w mediach społecznościowych i potrwa do 9 grudnia, a jej wyniki zostaną ogłoszone na profilu Blika w serwisie Facebook.

Jednocześnie PSP poinformował, że użytkownicy jego rozwiązania mogą zrobić przelew na telefon Blik na rzecz mazowieckiego oddziału stowarzyszenia Polskiego Związku Głuchych. Chętni wpłacą w ten sposób środki na numer 48 882 088 890. W ten sposób społeczność stowarzyszenia pozyska wsparcie na realizację kreatywnych projektów. Inicjatywa ma charakter bezterminowy.

Przeczytajcie także: Blik w Citi Handlowym

W połowie listopada PSP podał wyniki Blika w III kw. br. Okazało się, że w tym czasie zrealizowano z jego pomocą 194 mln transakcji o wartości blisko 27 mld zł. W porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku oznacza to wzrosty odpowiednio o 76 proc. i 80 proc. Najbardziej zwiększyła się w tym czasie liczba przelewów na telefon Blik, które stanowiły 16,5 proc. wszystkich transakcji Blikiem. W minionym kwartale zrealizowano ich prawie 32 mln – o 142 proc. więcej niż rok wcześniej. Wartość przelewów sięgnęła prawie 4 mld zł – to blisko trzy razy więcej niż w III kw. 2020 roku.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies