Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PKO BP odgrzebało Zencard. Nowa promocja na stacjach Shell przygotowana w oparciu o system polskiego fintechu

W ramach promocji użytkownicy kart PKO BP mogą dostać, naliczane automatycznie podczas płatności, rabaty na paliwo

Klienci PKO BP mogą przez kilka najbliższych tygodni taniej tankować na wybranych stacjach Shell. Należąca do największego polskiego banku firma PKO BP Finat zorganizowała wraz z nim promocję, z której można skorzystać dowolną liczbę razy do końca 2021 roku. Nie łączy się ona jednak z innymi rabatami paliwowymi.

Przeczytajcie także: Revolut dodaje oprocentowanie do Sejfów

Z promocji mogą skorzystać wszyscy klienci zaproszeni przez bank do udziału w niej. Osoby te na wybranych stacjach Shell (ich listę zamieszczono w regulaminie) mogą zaoszczędzić 30 gr na każdym litrze paliwa premium, 10 gr na litrze paliwa podstawowego oraz 5 gr na litrze LPG. Za tankowanie należy zapłacić kartą PKO BP, smartfonem z apką IKO, zegarkiem Garmin lub przy użyciu Apple Pay. Rabat zostanie naliczony automatycznie podczas transakcji. Podczas jednego zakupu promocją objętych zostanie maksymalnie 80 litrów paliwa.

Akcja PKO BP została przygotowana w oparciu o rozwiązania fintechu Zencard. Ten ostatni zniknął już z rynku – przeszło rok temu został on wchłonięty przez wspomnianą już spółkę PKO Finat. Wiązało się to m.in. z odejściem z zarządu Zencarda jego założycieli – Krzysztofa Klimczaka i Jarosława Sygitowicza. Założyli oni nowy fintech – Authologic, zajmujący się dostarczaniem usług weryfikacji tożsamości w świecie cyfrowym.

Przeczytajcie także: KNF poszerzyła listę ostrzeżeń publicznych o dwa banki

Sam Zencard przez jakiś czas był jednym z najbardziej rozpoznawalnych startupów w Polsce. Firma rozwijała platformę do zarządzania programami lojalnościowymi, do których można było zapisać się w terminalach płatniczych. Identyfikatorem klienta w tym systemie mogła być karta bankowa. Fintech w 2014 roku dostał się do finału międzynarodowego konkursu organizowanego przez Mastercard – Start Path.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies