Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa funkcja w Millenecie. Klienci firmowi zyskali dostęp do czatu i opcji współdzielenia ekranu z doradcą

Pracownik banku zyska jedynie bierny dostęp do ekranu klienta i to w ograniczonym zakresie

Millennium wprowadził nowe rozwiązanie dla klientów firmowych korzystających z serwisu Millenet. Zyskali oni możliwość czatowania z doradcami i uzyskania wsparcia online w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej, ale też znajdywania korzystnych usług. Instytucja zaznacza, że wartą uwagi funkcją tego narzędzia jest współdzielenie ekranu z doradcą.

Przeczytajcie także: BitBay zmienia nazwę na Zonda

Aby skorzystać z czatu, wystarczy kliknąć w Millenecie ikonę wsparcia i wybrać tę formę kontaktu oraz określić, jakiego rodzaju pomoc jest potrzebna. Pojawi się konsultant, któremu można udostępnić podgląd wyświetlanego ekranu. Pracownik może w efekcie wskazywać dodatkowym kursorem konkretne rozwiązania. Bank zaznacza jednak, że doradca posiada wyłącznie bierny dostęp do bieżącego widoku ekranu klienta. Może wskazywać poszczególne elementy, ale nie klikać w nie lub uzupełniać pola.

Instytucja wyjaśnia w komunikacie, że konsultant nie widzi innych otwartych zakładek w przeglądarce klienta, ani elementów czy programów zainstalowanych na jego komputerze. Gdy sesja wygaśnie, bank traci bezpowrotnie możliwość widoku ekranu klienta. Nawiązanie kolejnej sesji możliwe jest jedynie w kolejnym połączeniu zainicjowanym przez użytkownika. Do prowadzonego już czatu może dołączyć kolejny konsultant, specjalizujący się w danym temacie.

Przeczytajcie także: Płatności za bilety to nowa funkcja w apce Provema

Skorzystanie z pomocy online nie wymaga instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania. Bank przekonuje, że czat z funkcją współdzielenia ekranu przyda się np. w czasie, gdy w firmie nieobecny jest pracownik odpowiedzialny za kontakt z tą instytucją, a także podczas wykonywania bardziej złożonych operacji w bankowości elektronicznej. Spada wówczas ryzyko popełnienia błędu.

Millennium przypomina o innych udogodnieniach w serwisie Millenet dla przedsiębiorców. Udostępnił np. moduł do wymiany dokumentów, dzięki czemu ich obieg stał się w pełni cyfrowy. Wcześniej uruchomiono też platformę do obsługi umów leasingu.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies