Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowe pakiety dla klientów Wefoxa. We współpracy z Europ Assistance insurtech zaoferuje assistance komunikacyjne, domowe i medyczne

Wefox to niemiecki insurtech, który niedawno wszedł na polski rynek, wspierany przez Unext

W ofercie insurtechu Wefox dla polskich klientów pojawiły się nowe produkty. Są to pakiety assistance przygotowane przez Europ Assistance we współpracy z Unextem, czyli strategicznym partnerem niemieckiego insurtechu w Polsce.

Przeczytajcie także: Wefox dostępny u kolejnych agentów

Klienci będą mogli skorzystać ze wsparcia w ramach assistance komunikacyjnego, domowego i medycznego. Pierwszy ze wspomnianych dostępny będzie w czterech wariantach. W zależności od wybranej opcji klienci będą mogli liczyć na pomoc w drodze, holowanie po wypadku lub awarii, wynajem samochodu zastępczego, a także wiele innych świadczeń m.in.: dowóz paliwa, zakwaterowanie w hotelu, zapewnienie tłumacza czy opieka nad dziećmi. Wariant podstawowy obejmuje ochroną zdarzenia, do których doszło w Polsce, w pozostałych wariantach zakres terytorialny obejmuje całą Europę.

Z kolei w ramach ubezpieczenia mieszkaniowego klienci w sytuacji awarii w miejscu zamieszkania mają zagwarantowaną pomoc hydraulika, elektryka, ślusarza czy specjalisty w zakresie napraw sprzętu RTV/AGD/PC. Jeśli nieruchomość, w której doszło do szkody, nie nadaje się do mieszkania, osoby objęte ubezpieczeniem zostaną przewiezione do hotelu i tam zakwaterowane.

Przeczytajcie także: Szef Wefoxa: jesteśmy insurtechem opierającym się na kontakcie międzyludzkim

Z assistance medycznego będą zaś mogli skorzystać klienci kupujący zarówno ubezpieczenia komunikacyjne, jak i mieszkaniowe. W sytuacji nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania będą mogli liczyć na wizytę lekarza w domu, wizytę pielęgniarki, opiekę pielęgniarską po hospitalizacji, dostawę leków czy transport medyczny lub organizację procesu rehabilitacji. Do dyspozycji ubezpieczonych oddana została również całodobowa infolinia medyczna, w ramach której klienci mogą skonsultować swój stan zdrowia z dyżurującym lekarzem.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies