Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
GoPOS wdrożył mobilne kasy w największym polskim parku rozrywki. Sprzedawcy Energylandii dostali też przenośne terminale eService

W pierwszym etapie wdrożono 20 kasoterminali, w których klienci mogą płacić kartą, Blikiem lub smartfonem

W Energylandii, największym w Polsce parku rozrywki, wprowadzono mobilne kasy. Mają one pomóc rozładować kolejki do stacjonarnych punktów kasowych. Nowy system został wprowadzony we współpracy z obsługującą Energylandię firmą GoPOS, która znana jest także z systemów dla gastronomii.

Przeczytajcie także: Mastercard rezygnuje z pasków magnetycznych

Mobilni sprzedawcy zostali wyposażeni w kasy fiskalne Novitus One Online z 5-calowym panelem dotykowym, zintegrowane z terminalem płatniczym eService. Sercem rozwiązania jest zaś system GoPOS wspierający sprzedaż biletów gościom parku. Użyte kasy mogą pracować w trybie offline.

Przeczytajcie także: 285 mln przelewów zleconych przez aplikacje bankowe

W pierwszym etapie wdrożono 20 takich kasoterminali. Klienci mogą w nich płacić kartą, Blikiem lub smartfonem. Mobilni kasjerzy mogą aktywnie reagować na bieżącą sytuację i obsługiwać gości chcących kupić bilet w dowolnym miejscu, w którym zaczną się gromadzić.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies