Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kwartalna liczba przelewów zlecanych w aplikacjach bankowych przekroczyła już 285 mln

W II kw. 2021 r. użytkownicy bankowości mobilnej zlecili o ponad 34 mln więcej przelewów niż kwartał wcześniej

Z danych udostępnionych serwisowi cashless.pl przez biura prasowe największych banków w Polsce wynika, że ich klienci w okresie kwiecień-czerwiec 2021 r. zlecili za pomocą aplikacji mobilnych ponad 285 mln przelewów. Chodzi o przelewy zewnętrzne jak i wewnętrzne oraz przelewy P2P Blikiem. W porównaniu z I kw. bieżącego roku jest to wzrost o niemal 35 mln transakcji.

Przeczytajcie także: Ponad 6 mln kart dodanych do portfeli cyfrowych

Bankiem, którego klienci najczęściej zlecali przelewy przez smartfony, był w II kw. ING Bank Śląski. Instytucja zaraportowała prawie 62 mln takich transakcji. Co ciekawe to niemal dwa razy więcej niż kwartał wcześniej. Z kolei na drugiej pozycji znalazł się mBank, który nieznacznie ustąpił miejsca ING. Natomiast PKO i Santander chwalą się, że ich klienci w II kw. bieżącego roku zlecili przez aplikacje ponad 40 mln przelewów.

Przeczytajcie także: Oto najlepiej oceniane aplikacje bankowe w Polsce

Statystyka dotycząca transakcji zlecanych przez aplikacje mobilne pokazuje rosnącą popularność zarządzania finansami osobistymi za pomocą smartfonów w Polsce. Dobrze oddają to także dane dotyczące liczby użytkowników bankowości mobilnej oraz tzw. klientów mobile only, którzy logują się na rachunki wyłącznie przez urządzenia mobilne. Więcej na ten temat w tekście Prawie 18 mln klientów mobilnych i niemal 9 mln mobile only. Najświeższe dane cashless.pl na temat polskiego rynku w II kw. 2021 r.


KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies