Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Multiagencja BIK wdrożyła nowy system dla agentów. Narzędzie pomoże im w porównywaniu ofert

Pracę nad Sondą przyspieszyły dzięki przejęciu przez BIK porównywarki Punkta

Multiagencja BIK Serwis pochwaliła się wdrożeniem nowego systemu sprzedażowego dla swoich agentów, o nazwie Sonda. Narzędzie ma ułatwić pracę pośredników dzięki błyskawicznemu przygotowywaniu porównania zakresów produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku i dopasowywaniu oferty do indywidualnych potrzeb klienta. W porównaniu uwzględniane są przewagi, ograniczenia i wyłączenia zawarte w poszczególnych polisach, a przy eksponowaniu cech produktów system podpowiada agentowi odpowiednie zapisy z ogólnych warunków ubezpieczenia.

Przeczytajcie także: PIU: czego boją się Polacy?

Jak podano, system powstał przygotowany we współpracy z polskimi i zagranicznymi partnerami technologicznymi. A prace nad Sondą przyspieszyły dzięki przejęciu przez BIK porównywarki internetowej Punkta (dawniej mfind), o czym mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl w lutym.

Narzędzie jest dostępne za pośrednictwem platformy Eter, z której korzystać mogą pośrednicy należący do sieci partnerskiej BIK Serwis. Sama platforma Eter też jest zresztą świeżo wdrożonym rozwiązaniem, które ma połączyć dwa filary działalności pośrednika: cyfrowy, budowany na doświadczeniach zdobytych w ramach Punkty, oraz tradycyjny, oparty na sieci agentów.

Przeczytajcie także: Millennium na ostatniej prostej do wdrożenia Blika C

Agenci, którzy nie korzystają z podobnych narzędzi, zazwyczaj sprawdzają oferty dla klienta w kilku zakładach ubezpieczeń. Oznacza to żmudne przepisywanie danych w kilku systemach i analizowanie warunków poszczególnych ofert. Są natomiast na rynku rozwiązania, które pozwalają uprościć ten proces i zagregować propozycje ubezpieczycieli w jednym miejscu. Tego typu narzędzia oferują swoim pośrednikom również inne duże agencje, a znaleźć je można także np. w ofercie insurtechu Insly. Przy czym – jak zastrzega BIK – Sonda ma tę przewagę, że porównuje nie same ceny czy ogólny zakres ubezpieczenia, ale szczegółowe zapisy warunków ubezpieczeń (analizuje OWU, wskazując m.in. wyróżniki danej oferty czy specyficzne wyłączenia).

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies