Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ciekawostka od Revoluta. Tęczowa ikonka aplikacji na iOS z okazji Pride Month 

Z kolei klienci Revoluta korzystający z telefonów z Androidem mogą włączyć okolicznościowy temat Pride wewnątrz aplikacji

Revolut z okazji Pride Month, czyli miesiąca dumy społeczności LGBT+ przygotował dla klientów niespodziankę. Użytkownicy jego aplikacji korzystający z iPhone’ów mogą zmienić ikonkę apki na pulpicie ustawiając jej tęczową wersję. Wystarczy kliknąć na zakładkę Profil i funkcję "ikona aplikacji", a potem wybrać tę okolicznościową.

Z kolei klienci Revoluta posługujący się telefonami z Androidem mogą włączyć temat Pride. Jeśli to zrobią, po każdym uruchomieniu aplikacji na ekranie pojawi się animowana tęcza i napis "Wesołego miesiąca Dumy LGBTQ", a po przecinku imię właściciela telefonu.

Przeczytajcie także: Pierwszy Ranking instytucji finansowych dbających o równość LGBT+

Jak co roku klienci Revoluta mogą też zamówić tęczową kartę, jeśli poprzez moduł Donations wesprą drobną kwotą jedną z organizacji LGBT+. Za każdą kartę zamówioną w Europie do 15 lipca, Revolut przekaże 1 funt na rzecz organizacji dobroczynnej ILGA-Europe, do maksymalnej kwoty 5 tys. funtów. Szkoda, że fintech nie przekazuje środków zebranych w Polsce na działające w kraju organizacje LGBT+.

By zwiększyć zasięg akcji i wsparcie dla ILGA-Europe, firma Revolut ogłosiła też specjalny konkurs, który potrwa do 15 lipca. Klienci są zachęcani, by publikować w social mediach zdjęcie z kartą Revolut w kolorach tęczy (na przykład na tle charakterystycznych obiektów turystycznych lub w kultowym dla lokalnej społeczności LGBT+ miejscu) na swoich profilach społecznościowych na Twitterze lub Instagramie z tagiem @revolutapp. Autor najlepszego zdjęcia może wygrać 5 tys. funtów.

Przeczytajcie także: Bunq udostępnia funkcję Mastercard True Name

Przypomnę, że serwis cashless.pl także włączył się w działania związane z promowaniem równości i w walkę z dyskryminacją osób LGBT+. Po raz pierwszy opublikowaliśmy raport, "Cashless dla równości", a w nim Ranking instytucji dbających o równość zawodową i społeczną osób LGBT+. Dokument powstał na podstawie danych uzyskanych wiosną tego roku od działających w Polsce firm oraz organizacji finansowych i okołofinansowych. Rozesłaną przez nas ankietę wypełniło kilkadziesiąt najważniejszych podmiotów z obszaru finansów, płatności, fintechu i insurtechu: Visa, Mastercard, Adyen, First Data, Elavon, IT Card, PeP, Revolut, Blue Media, PayPal, PayU, Aviva, eService, mBank, ING Bank Śląski, Santander, Getin Noble, TU Europa, Millennium, NCR, BNP Paribas, Credit Agricole oraz Nest Bank.

Wprawdzie żadna z ankietowanych firm nie uzyskała 100 pkt, ale niektórym zabrakło zaledwie kilku, by spełnić wszystkie kryteria. W czołówce znalazły się organizacje płatnicze Visa i Mastercard, które deklarują przeniesienie do Polski wzorców postępowania przyjętych na potrzeby swoich struktur w USA i Europie Zachodniej. Podobnie jest w przypadku takich międzynarodowych fintechowych firm jak Adyen czy Revolut. Wysokie standardy równościowe wykazały także BNP Paribas, First Data Polska i PayU. Więcej dowiecie się po przeczytaniu raportu Cashless dla równości, który można odnaleźć tutaj:

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies