Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Uniqa wprowadzi nowy portal internetowy. Będzie można za jego pośrednictwem kupować ubezpieczenia

Nowy portal Uniqi będzie służył zarówno klientom ubezpieczeń majątkowych, jak i życiowych

Uniqa szykuje się do gruntownych zmian w portalu dla klientów posiadających ubezpieczenia majątkowe. Oprócz nowego wyglądu serwisu i układu treści pojawią się nowe funkcje. Za pośrednictwem portalu będzie można nie tylko – jak dotychczas – odnowić już posiadaną polisę, ale także kupić nowe ubezpieczenie. Przewidziano także udzielanie zniżek za kolejne produkty wybierane z oferty ubezpieczyciela.

Przeczytajcie także: Co można załatwić przez ubezpieczeniowy portal dla klienta?

W portalu mają się również pojawić nowe funkcje obsługowe, dzięki którym klienci będą mogli samodzielnie zmienić dane polisy, zaktualizować dane osobowe, zamówić potrzebne dokumenty, zgłosić sprzedaż pojazdu, odnowić lub wypowiedzieć istniejącą umowę.

W przyszłości za pomocą portalu będzie można też zarządzać szerszym spektrum polis niż dotychczas – klienci znajdą tam zarówno ubezpieczenia majątkowe, jak i życiowe, w tym także produkty krótkoterminowe. W serwisie będzie można też wygodnie zmieniać preferencje co do zgód marketingowych.

– Dodatkowo nowością będzie jedna płatność za kilka produktów dodanych do koszyka, jak dzieje się to w platformach zakupowych. To rozwiązanie dobrze znane w świecie e-commerce, ale dotychczas niewykorzystywane przez ubezpieczycieli – zapowiada w rozmowie w serwisem cashless.pl Mariusz Skoczek, dyrektor zarządzający pionu sprzedaży direct w Unice.

Przeczytajcie także: Lemonade pochwaliło się wykorzystaniem AI i wywołało burzę

Z nowego narzędzia korzystać będą zarówno klienci majątkowi, życiowi, indywidualni, jak i przedsiębiorcy. Uniqa zapowiada również, że komunikaty i opisy w serwisie będą napisane prostym i przyjaznym językiem. – Zależy nam, aby nasze nowe konto klienta zostało zaprojektowane wspólnie z naszymi klientami. W trakcie prac będziemy mocno wykorzystywać ich głos i słuchać ich potrzeb. Chcemy, aby nowe konto było przede wszystkim użyteczne, wygodne, funkcjonalne, intuicyjne i zawsze dostępne. Aby stało się ulubionym kanałem obsługowym naszych klientów – dodaje Mariusz Skoczek.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies