Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
SkyCash i mPay mają nową konkurencję. Bilety komunikacji miejskiej już dostępne w aplikacji Jakdojade

Na razie oferta płatności zdalnych w aplikacji Jakdojade ograniczona jest do jednego miasta, ale plany rozwoju są bardzo ambitne

Jakdojade to jedna z najpopularniejszych na polskim rynku aplikacji mobilnych w obszarze szeroko rozumianego transportu. Tylko z marketu Google Play pobrano ją dotąd ponad milion razy. Aplikacja oferuje dostęp do rozkładów jazdy komunikacji miejskiej w kilkudziesięciu miastach Polski i ułatwia wyszukiwanie dogodnych połączeń. Najnowsza aktualizacja apki przynosi ciekawą nowość.

Przeczytajcie także: Alior promuje płatności Android Pay

Otóż nowa wersja Jakdojade wprowadza możliwość dokonania zakupu biletu komunikacji miejskiej w samej aplikacji. Płatności można dokonać za pomocą podpiętej karty debetowej czy kredytowej dowolnego banku lub przy pomocy systemu Blik. W razie kontroli użytkownik pokazuje QR kod wygenerowany przez aplikację.

Minusem Jakdojade w obszarze płatności za bilety komunikacyjne jest nikły zasięg usługi. Na razie za jej pomocą można opłacić przejazd jedynie w Lesznie w województwie wielkopolskim. Ale plany operatora apki są ponoć w tym zakresie ambitne i wkrótce z nowej usługi mają skorzystać mieszkańcy największych miast w Polsce. Usiłuję zdobyć komentarz w tej sprawie w spółce zarządzającej aplikacją. Jeśli to się uda, zaktualizuję ten, bądź napiszę kolejny tekst.

Przeczytajcie także: Duży wzrost mobilnej sprzedaży biletów miejskich

Obecnie w zakresie mobilnej sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w Polsce prym wiedzie aplikacja SkyCash. Z najnowszego raportu Cashless na temat rynku dystrybucji biletów przez smartfony wynika, że w II kw. bieżącego roku jej użytkownicy z 10 największych miast Polski kupili ponad 1,8 mln biletów o wartości ponad 5,6 mln zł. Na drugiej pozycji pod tym względem znajduje się moBiLET a na trzecim – prekursor płatności zdalnych nad Wisłą, czyli operator aplikacji mPay. Wygląda na to, że wkrótce może im przybyć poważny konkurent.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies