Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PKO pierwszym bankiem w Polsce, posiadającym ponad 100 tys. użytkowników płatności HCE

Bank chwali się także, że ma już 1,5 mln klientów korzystających z aplikacji mobilnej

Z raportu Cashless na temat rynku płatności mobilnych w Polsce wynika, że na koniec czerwca PKO miał ponad 93 tys. klientów korzystających z technologii HCE. Ale to już nieaktualne. Jak czytam w przesłanej dziś informacji prasowej bankowi udało się właśnie przekroczyć liczbę 100 tys. aktywnych użytkowników płatności HCE. Rozwiązanie to umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych smartfonem na podobnej zasadzie jak kartą bezstykową.

Przeczytajcie także: Już 400 tys. Polaków płaci zbliżeniowo smartfonem

PKO chwali się także, że jego klienci przy wykorzystaniu HCE dokonali już 1,2 mln transakcji. W czerwcu płacili w ten sposób średnio 57 tys. razy tygodniowo. Bank ma również 1,5 mln klientów, którzy aktywowali aplikację mobilną IKO. W minionym miesiącu odnotował średnio ponad 700 tys. unikalnych użytkowników i ponad 5 mln logowań do apki tygodniowo.

Przeczytajcie także: 75 tys. użytkowników Android Pay w Polsce

Natomiast ci klienci, którzy jeszcze nie płacą z IKO zbliżeniowo mają szansę na uzyskanie zwrotu części wydanych w ten sposób pieniędzy. Jutro startuje promocja, w ramach której za dokonanie mobilnych płatności zbliżeniowych za pomocą IKO na łączną kwotę minimum 50 złotych można otrzymać 20 złotych premii. Z promocji mogą skorzystać ci klienci PKO, którzy mają aktywną aplikację IKO, aktywną usługę płatności zbliżeniowych w technologii HCE i wyrazili zgodę marketingową, ale od 1 czerwca 2017 roku nie dokonali żadnej płatności zbliżeniowej telefonem. Promocja potrwa do 18 września lub do wyczerpania puli premii, która wynosi 295 tysięcy złotych.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies