W ramach współpracy z eSky powstał specjalny serwis przeznaczony tylko dla klientów PKO BP
W aplikacji mobilnej IKO pojawiła się nowa usługa z kategorii tzw. wartości dodanych (VAS). Od teraz klienci PKO BP mogą przez IKO przejść do specjalnego, widocznego tylko dla nich, serwisu przygotowanego przy współpracy z platformą eSky. Tam znajdą przeznaczone dla nich oferty. Obecnie mają możliwość kupienia biletów lotniczych z 5-proc. rabatem.
To nie pierwsza tego rodzaju oferta przygotowana dla klientów PKO BP. W przeszłości bank uruchomił już także przeznaczony dla swoich klientów sklep z urządzeniami koreańskiego producenta elektroniki Samsung. Zgodnie z deklaracjami instytucji przekazywanymi podczas premiery, klienci, przechodząc do sklepu Samsung z IKO, mogą liczyć na niższe ceny sprzętu, rabat w wysokości 30 proc. na ubezpieczenie oraz możliwość wyboru różnych form płatności, w tym odroczonych PKO Płacę później.
PKO BP od dawna rozwija w swoich serwisach elektronicznych strefę z VAS-ami. Jego oferta w tym zakresie jest bardzo szeroka. Klienci za pośrednictwem IKO mogą m.in. kupować bilety komunikacji miejskiej, opłacać postój na parkingach czy przejazdy autostradami, kupować ubezpieczenia, doładowywać telefon, kupować karty podarunkowe, bilety do kina, opłacać subskrypcję Legimi, zawierać umowę na usługi "Bezpieczny ekran" czy "Bezpiecznie w internecie", a nawet kupić kod uprawniający do skorzystania z narzędzia do weryfikacji najemców, dostarczanego przez Simpl.rent.