Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wybór dostawcy terminala stanie się prostszy. W poniedziałek rusza porównywarka operatorów płatności Compay

Dzięki nowemu serwisowi każdy będzie mógł łatwo i szybko oszacować koszty rozpoczęcia akceptacji płatności bezgotówkowych

O tym, że tego rodzaju serwis jak Compay wkrótce zadebiutuje w internecie, mogliście dowiedzieć się już kilka tygodni temu. Tekst na ten temat znajdziecie tutaj. Cashless został partnerem medialnym Compay, z którego usług będzie można skorzystać już od najbliższego poniedziałku.

Przeczytajcie także: Warszawa testuje opłatomaty

Czym będzie Compay? Gdybym miał opisać go jak najkrócej, to stwierdziłbym, że będzie to swego rodzaju porównywarka dostawców terminali płatniczych. Choć to daleko idące uproszczenie, bo na stronie Compay znajdziecie oferty nie tylko tych agentów rozliczeniowych, którzy obsługują POS-y w stacjonarnych punktach handlowych, ale także integratorów płatności oferujących swoje usługi sklepom internetowym.

Jak mówią twórcy Compay, treści jakie w tym serwisie znajdziecie, w pierwszej kolejności kierowane będą do przedsiębiorców, którzy chcieliby zacząć przyjmować płatności bezgotówkowe w swoim sklepie czy punkcie usługowym. Ale nie tylko. Dane, jakie będzie można znaleźć na stronie Compay, powinny przydać się także tym firmom, które już mają operatora płatności, ale nie do końca spełnia on ich oczekiwania i chcieliby go zmienić.

Przeczytajcie także: Orlen wprowadza automaty płatnicze

Początkowo na stronie Compay znajdą się szczegółowe informacje na temat ofert operatorów płatności bezgotówkowych wraz z szacunkowymi, średnio rynkowymi kosztami wdrożenia oraz obsługi transakcji. W kolejnych etapach rozwoju serwisu znajdą się w nim dane umożliwiające porównanie ofert cenowych różnych operatorów, spośród których będzie można wybrać tego, którego propozycja jest najbardziej dopasowana do potrzeb konkretnego przedsiębiorcy.

Jak już wspomniałem na wstępie, Cashless jest partnerem medialnym Compay. Natomiast partnerem merytorycznym przedsięwzięcia została Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego. Jednym z inwestorów w Compay jest Miłosz Brakoniecki z zarządu instytutu Obserwatorium.biz, członek Rady Nadzorczej Diners Club w Polsce.

Fot. Ingenico

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies