Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
BNP Paribas stawia na mobilną autoryzację. Część klientów zostanie automatycznie przełączona do nowego systemu potwierdzania przelewów

BNP Paribas deklaruje, że jeśli klienci będą chcieli, będą mogli w każdej chwili wrócić do autoryzacji za pomocą kodów jednorazowych wysyłanych w SMS-ach

Część klientów BNP Paribas otrzymała od banku informację, że za miesiąc zmieni się sposób, w jaki autoryzują transakcje zlecone przez internetowy serwis transakcyjny. Zamiast haseł jednorazowych wysyłanych w SMS-ach, z których korzystają obecnie, przelewy czy inne zlecenia internetowe będą potwierdzać za pośrednictwem tzw. mobilnej autoryzacji, dostępnej w aplikacji GOmobile.

Przeczytajcie także: Nowa wersja aplikacji GOmobile już jest

Biuro prasowe BNP Paribas poiformowało redakcję cashless.pl, że komunikaty w sprawie przeniesienia do nowego systemu autoryzacji operacji internetowych zostały wysłane do klientów aktywnie korzystających z aplikacji GOmobile. – Mobilna autoryzacja zostanie im włączona automatycznie. Ma to na celu popularyzację nowego instrumentu autoryzacyjnego – stwierdziło biuro prasowe BNP Paribas. Jednocześnie zadeklarowano, że ci klienci, którzy będą chcieli wrócić do autoryzacji za pomocą haseł SMS, będą to mogli w każdej chwili zrobić.

Przeczytajcie także: BNP Paribas zaprasza startupy do współpracy

Mobilna autoryzacja to rozwiązanie uznawane przez specjalistów za bezpieczniejsze niż hasła jednorazowe wysyłane w wiadomościach tekstowych. Jest też wygodniejsze, bo nie wymaga przepisywania w internecie ciągów cyfr. Dodatkowo jest dla banków tańsze, bo nie muszą płacić sieciom komórkowym za wysyłkę wiadomości.

BNP Paribas nie jest pierwszym bankiem, który aktywnie zachęca klientów do stosowania mobilnej autoryzacji. W przeszłości podobne działania podejmował już np. mBank.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies