Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
iBiznes24 w nowej odsłonie. Santander przebudował bankowość online dla dużych firm

Santander informuje, że jedną z cech nowego systemu jest dostosowywanie się wyświetlanej treści do ekranów urządzeń mobilnych

Santander poinformował o całkowitej przebudowie systemu bankowości elektronicznej dla firm iBiznes24. Bank przekonuje, że w pracach wziął pod uwagę opinie przedsiębiorców. Nowy system jest po fazie testowej i rozpoczęto już przenoszenie do niego pierwszych klientów. Proces ten potrwa kilka kwartałów i będzie mu towarzyszyć udostępnianie kolejnych funkcji. Instytucja zaznacza w swym komunikacie, że każde przeniesienie klienta do nowej platformy zostanie poprzedzone bezpośrednim kontaktem ze strony bankiera.

Przeczytajcie także: Wałbrzych uruchamia nowy system płatności za bilety

W nowym systemie iBiznes24 poprawiono przede wszystkim tzw. UX (user experience, czyli doświadczenie użytkownika). Znaczy to tyle, że ma się z niego korzystać wygodniej. Przygotowano nowy wygląd pulpitu oraz system powitalny, który przeprowadza klientów przez nowy układ strony oraz wszystkie dostępne funkcje. Bank wprowadził ikonę "pomoc" widoczną z dowolnego miejsca w systemie – pomaga ona uzyskać podpowiedź do czego służą poszczególne przyciski i zakładki. Klienci mogą też korzystać z wyszukiwarki, która ułatwi odnalezienie niezbędnych informacji dotyczących wykonanych transakcji czy zleceń.

Przeczytajcie także: Do Polski wchodzi niemiecka firma Viafintech

Santander podaje ponadto, że w nowym centrum powiadomień można znaleźć informacje o wygenerowanych raportach, ważnych wiadomościach w poczcie lub o pozostałym czasie do wygaśnięcia sesji. Możliwa jest także praca grupowa – klienci banku za pomocą wbudowanego systemu komentarzy wymienią się informacjami ze współpracownikami. Mogą także śledzić, które elementy systemu, w jaki sposób i przez kogo zostały zmodyfikowane. Z kolei funkcja ustawień domyślnych pozwala na personalizację parametrów transakcji (np. w przelewach można wybrać domyślne waluty, rachunki i określić tryb wysyłki).

Santander wyjaśnił, że nowy iBiznes24 jest dostosowany do urządzeń mobilnych. Strona bankowości elektronicznej dopasowuje się do każdej przestrzeni roboczej ekranu niezależnie od urządzenia, na którym użytkownik będzie chciał z niej korzystać.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies