Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kontrola stanu zdrowia, konsultacje medyczne i zniżki na siłownie. Takie benefity w nowej aplikacji znajdą klienci Avivy

Z rozwiązania mogą korzystać klienci ubezpieczyciela z Wielkiej Brytanii. Ale i ci z Polski mogą liczyć na nowe usługi

Brytyjska Aviva udostępniła swoim klientom aplikację, która ma ich wspierać w dbaniu o zdrowie, wykrywaniu problemów zdrowotnych i radzeniu sobie z tymi najczęściej spotykanymi. Użytkownicy mogą liczyć m.in. na coroczną kontrolę stanu zdrowia, konsultacje w zakresie zdrowia psychicznego i dietetyki, dostęp do całodobowej infolinii medycznej, wydanie drugiej opinii medycznej, a także zniżki na siłownię.

W aplikacji można również przechowywać dane medyczne, a lekarz przekierowujący pacjenta do innego specjalisty, może umieścić w dokumentacji swoje uwagi i notatki.

Przeczytajcie także: Obszar zdrowia na celowniku instytucji finansowych

Apkę DigiCare+ będą mogli pobrać i zainstalować na smartfonach klienci, którzy kupią ubezpieczenie Avivy za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji MyAviva. Po zarejestrowaniu się użytkownicy będą zachęcani do skontrolowania swojego stanu zdrowia, w tym wykonania w domu prostego badania krwi, które umożliwia sprawdzenie 20 różnych wskaźników (m.in. występowania problemów cukrzycowych, z wątrobą czy poziomem cholesterolu). Na tej podstawie klient otrzyma spersonalizowany raport i zostanie poproszony o zarezerwowanie telekonsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu w celu omówienia wyników. Taką kontrolę wraz z konsultacją lekarską użytkownicy mogą powtarzać co roku, do czego Aviva namawia, podkreślając wagę prewencji i wczesnego wykrywania problemów zdrowotnych.

Innym ciekawym udogodnieniem przygotowanym dla użytkowników aplikacji jest wsparcie po stracie bliskiej osoby, obejmujące zarówno pomoc w żałobie, jak i wskazówki dotyczące praktycznych kwestii, jak np. zarządzanie majątkiem po zmarłym.

Przeczytajcie także: Usługi dodane przyszłością bankowości

Apka to benefit dla klientów brytyjskiej Avivy. A mając na uwadze decyzję o wycofaniu się tego ubezpieczyciela z polskiego rynku, nie spodziewałabym się, że rozwiązanie z czasem trafi również do klientów nad Wisłą. Nie oznacza to jednak, że w polskiej Avivie (będącej obecnie w procesie akwizycji przez Allianza) w obszarze zdrowia nic ciekawego się nie dzieje. Niedawno firma nawiązała współpracę z platformą telemedyczną Telemedico, dzięki czemu jej klienci korzystający z portalu MojaAviva mogą zyskać łatwy dostęp do lekarza. A szykują się kolejne nowości. – W stosunku do obecnych aktywnych użytkowników MojejAvivy (obecnie to ponad 0,5 mln klientów) przygotowywane są rozwiązania typu VAS (usługi wartości dodanej), szczególnie w obszarze telemedycyny – dowiedziałam się od przedstawicieli Avivy.


KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies