Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Podwyżki cen w InPoście. Nadanie przesyłek w dwóch typowych gabarytach o 1 zł droższe

Nowe ceny będą obowiązywać od 1 kwietnia. Zmiany dotyczą zarówno klientów detalicznych, jak i biznesowych

InPost zdecydował się wprowadzić zmiany w cennikach usług kurierskich i paczkomatowych. Nowych cen należy się spodziewać od 1 kwietnia. Najważniejszą zmianą dla klienta detalicznego jest podniesienie cen wysyłki przesyłek – zarówno tych nadawanych przez paczkomat, jak i tych, po które przyjedzie kurier.

Przeczytajcie także: InPost chce przejąć swojego francuskiego odpowiednika

Według nowego cennika za wysłanie paczki w ramach usługi paczkomatowej zapłacicie 12,99 zł za gabaryt "A" (paczka o wymiarach do 80 x 360 x 640 mm), 13,99 zł za gabaryt "B" (do 190 x 380 x 640 mm) i 15,49 zł za gabaryt "C" (największe przesyłki – do 410 x 380 x 640 mm). To w przypadku przesyłek małych i średnich o 1 zł drożej niż wcześniej, a w przypadku największych – o 50 gr więcej.

Jeśli przesyłki ma od Was odebrać kurier, to za jego przyjazd zapłacicie 6,15 zł przy nadawaniu jednej paczki, 5,54 zł przy dwóch, 4,92 zł przy trzech, a 4,31 zł przy czterech. Od pięciu przesyłek w górę nie ponosicie dodatkowego kosztu za odbiór paczek przez kuriera.

Zmiany dotyczą również klientów biznesowych. Podwyższeniu ulegną ceny przesyłek paczkomatowych i kurierskich, w tym także paczek niestandardowych, oraz opłaty za weryfikację wagi i wymiarów dla przesyłek kurierskich. Z pełnym cennikiem, który będzie obowiązywał od początku kwietnia, zapoznać się można pod tym linkiem.

InPost zmiany tłumaczy w następujący sposób: "podyktowane są one szeregiem inwestycji, jakich dokonaliśmy w 2020 roku, takich jak intensywny rozwój sieci paczkomatowej czy otwarcie drugiej Sortowni Centralnej, a także zaistnieniem istotnych czynników zewnętrznych, które wygenerowały wymierny wzrost kosztów operacyjnych po naszej stronie. Czynniki te to m.in.: inflacja, rosnące ceny energii elektrycznej, wzrost płacy minimalnej czy pandemia COVID-19."

Przeczytajcie także: Allegro Smart dla biznesu

Jak mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, również od 1 kwietnia InPost zacznie wycofywać możliwość nadawania przesyłek bez etykiety bezpośrednio w paczkomacie. Do tej pory można było taką przesyłkę nadać za pomocą ekranu dotykowego w maszynie. Teraz przesyłki bez etykiety będzie można wysyłać jedynie za pomocą aplikacji InPost Mobile. Zmiana ta nie ma wpływu na nadawanie paczek, do których wcześniej wygenerowaliście etykietę i opłaciliście ją, korzystając np. ze strony internetowej InPostu.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies