Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Można już zamawiać karty wpłatnicze od zrzutka.pl. Zobaczcie, ile to kosztuje

Karta wpłatnicza musi być przypisana do konkretnej zbiórki i pełni funkcję elektronicznej portmonetki

Można już zamawiać karty wpłatnicze przygotowane przez serwis crowdfundingowy zrzutka.pl. O pracach nad tym rozwiązaniem mogliście przeczytać w serwisie cashelss.pl już w listopadzie zeszłego roku. To karty z tagiem NFC i kodem QR, dzięki którym można w łatwy sposób bezgotówkowo przyjąć środki. Wystarczy, że wpłacający zbliży telefon do karty lub zeskanuje kod, a zostanie przekierowany do wpłaty, której może dokonać m.in. Blikiem, kartą czy przelewem typu pay by link.

Przeczytajcie także: Powstaje TipMe, aplikacja do przekazywania napiwków

Jak zaznacza serwis zrzutka.pl, kartę można wykorzystać m.in. do rozliczania się ze znajomymi bez użycia gotówki czy do przyjmowania napiwków. Narzędzie jest przedstawiane również jako alternatywa dla terminala płatniczego, np. dla jednoosobowej działalności gospodarczej – za pomocą karty można bowiem przyjmować zapłatę za dowolne towary czy usługi, np. korepetycje czy treningi personalne.

Przeczytajcie także: Zbieram.pl szykuje się do startu

Za kartę płaci się 29,94 zł plus koszt wysyłki. W tę cenę wliczone jest użytkowanie przez pół roku. Opłata za każdy kolejny miesiąc wynosi 4,99 zł. Karta jest przypisana do konkretnej zrzutki, która będzie pełnić funkcję elektronicznej portmonetki. Przy wypełnianiu formularza zamówienia karty wpłatniczej należy więc utworzyć zrzutkę, której celem może być np. przyjmowanie wpłat za usługi. Właściciel karty może w dowolnej chwili wypłacić zgromadzone na niej środki, które w ciągu kilku minut powinny się pojawić na jego rachunku.

Ostatnio w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o podobnym narzędziu przygotowanym przez Vuyap we współpracy z Blue Media. To naklejki wyposażone, podobnie jak karty wpłatnicze od zrzutka.pl, w kod QR i tag NFC, które kierują do zbiórki prowadzonej przez danego użytkownika.

Fot. zrzutka.pl

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies