Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria w mBanku. Instytucja potwierdza podwójne księgowanie transakcji kartami

mBank deklaruje, że pieniądze będzie zwracać automatycznie, choć początkowo miał prosić klientów, by składali reklamacje

Trwa zła passa mBanku. Po sierpniowej poważnej awarii związanej z naruszeniem tajemnicy bankowej, tym razem klienci skarżą się na podwójnie zaksięgowane transakcje kartowe.

Przeczytajcie także: 200 klientów miało dostęp do rachunków innych osób. Awaria w mBanku

– Wygląda na to, że mBank ma awarię bardzo nieprzyjemną dla klientów i na razie stara się to wypierać. Właśnie zauważyłam na moim koncie ujemne saldo i kilka podwójnie zaksięgowanych płatności z 13 i 14 lutego. O co chodzi? Nie mam dostępu do swoich pieniędzy a bank ma pięć dni na rozpatrzenie reklamacji – napisała czytelniczka cashless.pl. Dodała, że nie może się skontaktować z instytucją, bo mLinia "milczy" a czat "nie działa".

Na profilu mBanku na Facebooku pojawiło się więcej tego typu komentarzy. Klienci banku skarżą się, że zdublowane zostały także przelewy na telefon. Z serwisu Downdetector wynika zaś, że część klientów ma problemy z dostaniem się na rachunki. Kilka minut temu mBank przyznał, że doszło do awarii.

Przeczytajcie także: Zmiany na Allegro. Niektóre Was ucieszą

– Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe – napisano w poście umieszczonym późnym wieczorem w mediach społecznościowych.

Jak już wspomniałem, w ciągu ostatnich miesięcy to nie pierwszy incydent związany z wadliwym funkcjonowaniem systemu transakcyjnego i bankowości internetowej mBanku. W sierpniu około 200 klientów tej instytucji mogło zalogować się nie na swoje konta. W cashless.pl pisaliśmy o tym w tekście 200 klientów miało dostęp do rachunków innych osób. Awaria w mBanku.

AKTUALIZACJA

We wtorek rano mBank poinformował, że w nocy błędne transakcje zostały skorygowane a poszkodowanym klientom zwrócono środki.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies