Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Answear.com zadebiutuje na giełdzie 8 stycznia. Spółka uruchomi klub inwestora i specjalne rabaty dla posiadaczy min. 50 akcji

Answear.com chwali się bardzo dużym popytem na swoje akcje i pozyskaniem z oferty publicznej 45 mln zł na dalszy rozwój

Answear.com, jeden z najpopularniejszych w Polsce internetowych sklepów z modą, poinformował o przydzieleniu akcji w pierwszej ofercie publicznej i dacie planowanego debiutu na giełdzie. Do inwestorów indywidualnych trafiło ok. 644 tys. akcji a instytucjonalnych – prawie 2,6 mln. Cenę emisyjną ustalono na 25 zł za akcję, a dzięki emisji spółka pozyskała 45 mln zł. Redukcja w transzy dla klientów indywidualnych wyniosła 96,6 proc. co oznacza, że popyt znacznie przewyższył liczbę oferowanych akcji. Debiut Answear.com na giełdzie w Warszawie odbędzie się prawdopodobnie 8 stycznia.

Przeczytajcie także: Zagłosujcie w plebiscycie Cashless Pay 2020

– Pozyskaliśmy 45 mln zł, które istotnie wzmocnią dalszy rozwój Answear.com. Kwota ta umożliwi nam realizację strategicznych celów w postaci powiększenia oferty produktowej oraz wzmocnienia świadomości marki poprzez kampanie marketingowe. Warto podkreślić, iż te dwa obszary są dla nas kluczowe i bezpośrednio przekładają się na nasze wyniki i budowę wartości spółki – powiedział Krzysztof Bajołek, prezes Answear.com.

Przedstawiciel Answear.com zadeklarował równocześnie, że spółka przygotowuje program lojalnościowy Answear Club Investor dla indywidualnych posiadaczy akcji firmy. Do klubu będzie mógł przystąpić każdy inwestor z co najmniej 50 akcjami Answear.com na rachunku maklerskim. Członkowie ACI będą mogli liczyć na 20-proc. rabat (na produkty nieprzecenione, z wyłączeniem niektórych marek), wcześniejszy dostęp do akcji rabatowych, a także indywidualną usługę personal shopera (indywidualne porady stylisty). Więcej szczegółów na temat programu zostanie przedstawionych już w styczniu.

Przeczytajcie także: W konkursie cashless.pl do wygrania iPhone

Answear.com to drugi w ostatnim czasie przedstawiciel branży e-commerce, który trafi na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Kilka tygodni temu spektakularny debiut odnotował lider polskiego handlu internetowego – firma Allegro. W efekcie jej wartość rynkowa przekroczyła 100 mld zł. Wkrótce na giełdę może wrócić też właściciel Inpostu, który jest operatorem największej w Polsce sieci paczkomatów zyskującej na rozwoju e-commerce. Firma, która w przeszłości była już notowana na GPW, teraz prawdopodobnie trafi na parkiet w Holandii.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies