Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Szybki kurs zdalności. Jak sprzedawać ubezpieczenia i obsługiwać klientów w dobie epidemii. Cashless Insurtech Live już dziś o godz. 12

Najbliższy Cashless Insurtech Live będzie poświęcony tematyce zdalnej sprzedaży i obsługi w ubezpieczeniach

Pandemia koronawirusa wymusiła liczne zmiany w naszym codziennym funkcjonowaniu. Z wielu usług zaczęliśmy korzystać online i wiele spraw załatwiać przez internet. Tej formy dostępności klienci zaczęli również oczekiwać od ubezpieczycieli. Przy czym nie zmieniły się ich przyzwyczajenia zakupowe – po ubezpieczenie klienci nadal zwracają się do agentów, tyle że kontaktują się z nimi zdalnie, a nie podczas osobistych spotkań. Oznacza to, że właściwie z dnia na dzień branża musiała wypracować odpowiednie procedury i narzędzia, by agentom umożliwić sprzedaż i obsługę na odległość.

Przeczytajcie także: Weryfikacja tożsamości klientów w ubezpieczeniach

W miarę rozwoju pandemii mieliśmy do czynienia z kolejnymi etapami zamrażania gospodarki, nowymi rygorami, które następowały na przemian z luzowaniem obostrzeń. Trudno powiedzieć, czego możemy się spodziewać w przyszłości. Z pewnością warto więc być przygotowanym na różne scenariusze. Zwłaszcza że choć klienci są już w jakimś stopniu ograniczeniami zmęczeni, to jednak z tą nową rzeczywistością się trochę oswoili i przyzwyczaili do zasad i sposobów działania, takich jak chociażby właśnie zdalne załatwianie wielu spraw. Jeśli kolacji wigilijnej nie możemy zjeść w szerszym gronie rodzinnym, to tym bardziej niekoniecznie będziemy chcieli osobiście spotykać się z agentem ubezpieczeniowym.

Jak ubezpieczyciele odnaleźli się w tej nowej sytuacji? Po jakie narzędzia musieli sięgnąć, by zdalna obsługa była wygodna dla ubezpieczonego i pośrednika? Które przyjęte w czasie pandemii rozwiązania pozostaną na rynku dłużej, a które bezwzględnie będą musiały zostać zastąpione? To zagadnienia, o których będziemy rozmawiać podczas najbliższego Cashless Insurtech Live. Moimi gośćmi będą przedstawiciele sceny ubezpieczeniowej: Adam Malinowski, wiceprezes Signal Iduny oraz Andrzej Łach, dyrektor Biura Projektowania i Efektywności IT w PZU, a także przedstawiciele firm zapewniających narzędzia ułatwiające zdalny kontakt z klientem: Mariusz Kujawski, członek zarządu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, i Jan Szajda, prezes firmy Identt.

Przeczytajcie także: UFG wprowadza własne rozwiązanie do potwierdzania tożsamości

Cashless Insurtech Live rozpocznie się dziś o godz. 12. Program będzie można oglądać bezpłatnie bezpośrednio na stronie cashless.pl klikając w ten link, a także w takich serwisach jak Twitter, Facebook czy YouTube. W trakcie programu w serwisach społecznościowych będzie można na żywo zadawać pytania uczestnikom dyskusji. Pytania można też nadsyłać pocztą elektroniczną na adres kontakt@cashless.pl. Po zakończeniu Cashless Insurtech Live zapis wideo programu będzie dostępny na kanale cashless.pl na YouTube. Zapraszam.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies