Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut poprawia dostęp do konta przez internet. Ale do pełnej bankowości online jeszcze daleko

Do uruchomionej wcześniej webowej wersji aplikacji Revoluta dodano m.in. funkcje zasilania konta oraz czatu z konsultantem

Revolut poinformował dzisiaj, że udostępnił polskim klientom "pełną wersję desktopową aplikacji" umożliwiającej dostęp do kont. Jak pisałem w połowie września w tekście Revolut to już nie tylko aplikacja. Na konto zalogujecie się przez przeglądarkę w komputerze, uruchomiona wtedy webowa apka Revoluta zawierała tylko podstawowe funkcje. Można było sprawdzić saldo konta lub zablokować, ewentualnie odblokować kartę. Teraz w bankowości internetowej Revoluta pojawiły się nowe funkcje. Najważniejsze to doładowanie konta kartą lub przelewem, pełna historia transakcji oraz czat z konsultantem. Ta ostatnia usługa może się szczególnie przydać, jeśli zgubicie telefon.

Przeczytajcie także: Revolut wydaje w Polsce pierwsze karty kredytowe

Natomiast użytkownik bankowości internetowej Revoluta nadal nie ma dostępu do wielu informacji, które znajdują się w aplikacji. Na przykład w zestawieniu transakcji widać tylko nazwę rachunku, na który wykonano przelew, bez numeru konta, czy banku. Ponadto jeśli jako rodzic nadzorujecie rachunek Junior, to też nie wyświetli się on na stronie przeglądarki. Nie zobaczycie też tam kursów walut, sejfów z oszczędnościami, etc.

Dopracowania wymaga także system logowania do webowej wersji aplikacji Revoluta. Aby z niej skorzystać, trzeba podać numer telefonu. Wówczas na ekranie smartfona pojawia się powiadomienie push. Po tapnięciu na nie, aplikacja Revoluta pyta, czy wyrażacie zgodę na zalogowanie oraz prosi o podanie kodu PIN. To wygodne i proste.

Przeczytajcie także: Już w styczniu premiera Mapy Polskich Płatności 2020

Natomiast jeżeli próbujecie dostać się na konto przez internet w czasie, gdy macie uruchomioną aplikację mobilną Revoluta, informacja o próbie logowania wyświetla się na górze ekranu na kilka sekund. Można ją łatwo przegapić. Wtedy pojawia się problem, bo nie odnalazłem w aplikacji miejsca, w którym byłyby przechowywane tego typu powiadomienia, by ponownie je otworzyć. W takiej sytuacji zalogować się do serwisu można dopiero po 10 minutach lub korzystając z innej formy autoryzacji. Można na przykład otrzymać kod SMS, ale wtedy dodatkowo system zażąda wykonania selfie kamerą w komputerze.

Wspominałem o nieobecnej w webowej wersji Revoluta usługi Junior. Natomiast fintechowy bank zmienił właśnie w aplikacji widok pulpitu konta dla dzieci. Teraz wszystkie najpotrzebniejsze funkcje są dostępne od razu po otwarciu zakładki.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies