Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Prawie 35 tys. osób zaćwierkało dla WOŚP

W ramach akcji zorganizowanej przez MasterCarda, do fundacji Jurka Owsiaka trafi 200 tys. zł

MasterCard po raz trzeci zorganizował na Twitterze akcję „MasterCard gra z WOŚP". Za wpis każdego unikalnego użytkownika tego serwisu, opublikowany w dniu finału WOŚP i oznaczony hashtagiem #MasterCardGrazWOSP, firma zadeklarowała przekazanie 5 zł na konto fundacji.

Przeczytajcie także: Karta z dynamicznym kodem już w ofercie Getinu

Określony wcześniej cel, czyli 30 tys. unikalnych użytkowników oraz 150 tys. zł na rzecz orkiestry został osiągnięty tuż przed godziną 20. W sumie, w ciągu 24 godzin trwania akcji, taki tweet opublikowało 34,6 tys. unikalnych użytkowników serwisu. MasterCard ostatecznie zdecydował się przekazać na rzecz WOŚP 200 tys. zł.

Co ciekawe przez około godzinę hashtag #MasterCardGrazWOŚP był najpopularniejszym tematem dyskutowanym przez użytkowników Twittera na całym świecie. Przez kilka godzin utrzymywał się też w czołówce pięciu najpopularniejszych „trendów" na świecie, a w Polsce był na szczycie listy przez większość dnia. Temat ten był wspomniany na Twitterze łącznie 158,5 tys. razy.

Przeczytajcie także: Citi rozdaje tablety do darmowej kredytówki

Organizacja płatnicza wraz z Bankiem Pekao zapewniała również obsługę terminali płatniczych, służących trzystu wolontariuszom do bezgotówkowego zbierania datków na WOŚP kartami bankowymi. W poprzednim finale orkiestry zebrano w ten sposób ok. 80 tys. zł. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w tym roku ta forma przekazywania pieniędzy fundacji cieszyła się ogromną popularnością.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies