Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Citi rozdaje tablety do darmowej kredytówki

Bank Handlowy raz daje, raz odbiera. Tym razem promuje karty kredytowe prezentami w postaci tabletów lub smartfonów

Promocja polegająca na możliwości otrzymania fajnego gadżetu elektronicznego w zamian za założenie karty kredytowej w Citibanku nie jest niczym nowym. Handlowy od dawna w ten sposób łowi nowych klientów. Ważne jednak, że teraz po raz pierwszy prezent można otrzymać zakładając kartę, za której używanie nie trzeba płacić. Mowa o karcie Simplicity.

Przeczytajcie także: Urzędy mają nowy kłopot z użytkownikami kart

Produkt ten znajduje się w ofercie Handlowego od maja ub. roku. Bank nie pobiera prowizji za jego wydanie ani za używanie, nawet jeżeli klient nie korzysta z niej aktywnie. Na koszty mogą się narazić jedynie ci, którzy chcieliby zarządzać rachunkiem karty przez serwis telefoniczny, ale z usługi tej można zrezygnować. Dzięki nowej promocji można więc zakładając taką kartę i spełniając określone warunki dostać urządzenie elektroniczne o wartości ok. 450 zł, a kartę włożyć do szuflady i o niej zapomnieć.

Urządzenia o których mowa, to tablet Lenovo lub smartfon Samsung Galaxy J1. Aby dostać jedno z nich, trzeba spełnić tylko dwa skromne warunki. A więc po pierwsze w ciągu 30 dni od podpisania umowy o kartę zalogować się do serwisu bankowości elektronicznej Handlowego lub aplikacji mobilnej oraz wykonać wskazane przez bank transakcje bezgotówkowe zakupioną kartą na min. 3 tys. zł w ciągu trzech miesięcy od podpisania umowy. City zastrzega, że nie weźmie pod uwagę np. przelewów wykonanych z rachunku karty a jedynie płatności plastikiem w sklepach.

Przeczytajcie także: 9 najciekawszych kart 2015 roku

Nowa promocja trwa od 4 stycznia do końca marca. Nagrody są gwarantowane, a w regulaminie nie ma informacji o maksymalnej liczbie urządzeń, jakie bank chce rozdać klientom. Gadżetów nie powinno więc zabraknąć, nawet jeżeli z promocji zechce skorzystać bardzo duża liczba osób. Choć moim skromnym zdaniem z punktu widzenia banku to nieco ryzykowne.

Skąd ta rozrzutność Handlowego? Wydaje mi się, że liczy na to, iż większość osób, które na nową promocję się złapią, nie będzie jednak mogła o swojej karcie zapomnieć po otrzymaniu gadżetu. Stąd ten warunek o transakcjach na 3 tys. zł. Aby go spełnić, trzeba wydawać kartą min. tysiąc złotych miesięcznie. Idę o zakład, że duża część klientów nie zdoła spłacić całości w okresie bezodsetkowym i zacznie bankowi płacić procenty. Poza tym fakt, że dziś karta jest bezpłatna nie oznacza, że pozostanie taka na zawsze. Tabelę opłat i prowizji można przecież zmienić.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies