Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut oferuje klientom własną bramkę płatniczą. Na razie dostępna jest tylko w Wielkiej Brytanii

Dzięki temu klienci biznesowi Revoluta mogą rozpocząć przyjmowanie płatności online

Revolut uruchomił własną bramkę płatniczą. Mogą z niej skorzystać właściciele kont Revolut Business z Wielkiej Brytanii, by przyjmować płatności kartą. W przypadku plastików konsumenckich wydanych na Wyspach oraz mieszkańcom krajów należących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego opłata od transakcji wynosi 1,3 proc. Dla pozostałych kart to już 2,8 proc.

Przeczytajcie także: Sadaj odchodzi z Revoluta

Fintech wraz z bramką dostarcza API, by przedsiębiorcy mogli dostosować bramkę do własnych potrzeb, na przykład tworzyć własne widżety. Revolut obiecuje, że za pomocą nowego narzędzia można przyjmować płatności kartą z całego świata, a środki zostaną rozliczone następnego dnia. Revolut ma w tej chwili około pół miliona klientów korzystających z kont biznesowych z czego nieco powyżej 10 tys. w Polsce. To niewiele, biorąc pod uwagę, że z jego usług korzysta już ponad 13 mln osób.

Przeczytajcie także: Karol Sadaj goes to Aion

Revolut ujawnił też dzisiaj kilka statystyk dotyczących transakcyjności jego systemów podczas pandemii. W okresie przedświątecznym rośnie liczba klientów kupujących online. Przybyło ich 38 proc. licząc rok do roku. Wartość tego typu wydatków wzrosła prawie o połowę, a liczba transakcji o ponad połowę.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies