Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
POLOmarket wprowadza płatności do swojej aplikacji mobilnej. Funkcję obsługuje PayU

W aplikacji polskiej sieci handlowej można zapłacić za zakupy, które następnie można odebrać we wskazanym markecie

Polska sieć sklepów POLOmarket poinformowała o wprowadzeniu do swojej aplikacji mobilnej usług płatniczych. Bramkę, za pomocą której można korzystać z przelewów typu pay by link, kart bankowych czy Blika, obsługuje poznańska firma PayU.

Przeczytajcie także: Kolejna sieć umożliwi zakupy click and collect

Aplikacja POLOmarketu pozwala na realizację zakupów w modelu click and collect. Za pomocą smartfona można więc skompletować koszyk zakupów, a następnie zapłacić za nie przy pomocy narzędzi oferowanych przez PayU. Później zakupy należy odebrać z wybranego marketu. Docelowo nowe usługi będą dostępne dla klientów w całej sieci POLOmarket. W przyszłości firma we współpracy z partnerem zewnętrznym chce uruchomić dostawy zakupów do klientów.

Przeczytajcie także: Promocja Żabki i Visy na płatności mobilne

POLOmarket to jedna z wielu działających na polskim rynku sieci handlowych, która oferuje klientom własną aplikację mobilną służącą m.in. uczestnikom programów lojalnościowych. Podobne rozwiązania znajdują się w ofercie np. Lidla czy Żabki. Sieci te również oferują w aplikacjach płatności, z tym że poszły o krok dalej – ich narzędzia pozwalają płacić za zakupy w sklepach stacjonarnych dzięki powiązaniu z apką kart dowolnego wydawcy.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies