Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejny sklep testuje koncept click&collect. Nowe rozwiązanie wprowadza Kaufland

W App Store i Google Play powinna się niebawem pojawić aplikacja do rezerwowania produktów w marketach Kaufland

Kaufland poinformował, że jeszcze w maju zamierza rozpocząć testy usługi click&collect. Klienci będą mogli zdalnie rezerwować produkty z listy liczącej 1500 pozycji i odbierać je w wybranym sklepie w określonym przedziale czasowym. Na początku rozwiązanie będzie dostępne w trzech marketach: w Gliwicach, Bydgoszczy i Wrocławiu. Jeżeli klienci będą zainteresowani tym udogodnieniem, sieć wprowadzi je także w innych placówkach.

Przeczytajcie także: Sieci handlowe znów chcą obniżki prowizji od transakcji kartami

Aby skorzystać z usługi, trzeba będzie się zarejestrować w serwisie internetowym, wykorzystując do tego adres e-mail. Alternatywą jest logowanie się przy pomocy konta Facebooka, Google'a lub Twittera. Do dyspozycji klientów będą artykuły pierwszej potrzeby: produkty żywnościowe, higieniczne, dla dzieci czy domowych zwierząt. Na razie płaci się na miejscu w oddzielnej kasie, gotówką lub kartą. Sklep chce jednak udostępnić aplikację do rezerwowania produktów – być może pojawi się w niej opcja płatności.

Przeczytajcie także: Pandemia uderza w gotówkę. Tak spadła popularność płatności za pobraniem

Kaufland to kolejna sieć, która wprowadza nowe usługi w czasie pandemii koronawirusa. Rozwiązanie typu click&collect jakiś czas temu zaczęła testować Żabka, która zapowiedziała, że do aplikacji Żappka wkrótce wprowadzi opcję płatności. Zakupy internetowe z odbiorem osobistym zaproponowała klientom także Stokrotka. Online można także uzupełniać koszyk w sieciach Polomarket, Auchan, Carrefour czy Lidl. Na liście znajdziecie również Biedronkę, ktora nawiązała współpracę z operatorem aplikacji Glovo i umożliwia zamawianie zakupów do domu.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies