Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Millennium kolejnym bankiem na Twitterze

Od dziś instytucja ma swój oficjalny profil w tej sieci społecznościowej

Millennium dołączyło w ten sposób do grupy kilkunastu banków, które już ćwierkają do swoich klientów. Z raportu Cashless na temat obecności banków na Twitterze wynika, że jak dotąd swoje profile uruchomiły tu m.in. mBank, ING, BZ WBK, PKO, czyli niemal wszyscy najważniejsi konkurenci Millennium, którego wyraźnie brakowało. Ale to już nieaktualne. Jeżeli jesteście zalogowani na Twitterze to klikając w ten link zostaniecie przekierowani na profil Millennium. Natomiast wspomniany raport można znaleźć tutaj.

Przeczytajcie także: Wiadomo ile polskie banki dostaną za akcje Visy

Banki w różny sposób podchodzą do tematyki zamieszczanych przez siebie informacji na Twitterze. Część, jak np. Citi Handlowy, kieruje treści do profesjonalistów. Zamieszcza więc np. odnośniki do raportów makroekonomicznych czy analiz swoich specjalistów. Większość, tak jak np. mBank czy BZ WBK, za pośrednictwem Twittera komunikuje się przede wszystkim ze swoimi klientami. Zamieszcza więc informacje o zmianach w ofercie, konkursach czy planowanych przerwach w dostępie do serwisu internetowego. Na pierwszy rzut oka wygląda na to, że Millennium dołączy do tej drugiej grupy.

Warto przypomnieć, że kilka miesięcy temu pojawił się fałszywy profil Millennium na Twitterze. Był opatrzony logo banku i wyglądał na oficjalny. Jednak biuro prasowe instytucji szybko się od niego odcięło, a sam profil wkrótce został zablokowany. Tym razem to jednak nie jest fałszywka, choć nie mam jeszcze potwierdzenia tej informacji z biura prasowego banku.

Przeczytajcie także: Millennium wprowadza rozszerzoną rzeczywistość

Co ciekawe Millennium pozostaje jednym z niewielu spośród czołowych banków, który nie ma własnej strony na najpopularniejszym portalu społecznościowym, czyli na Facebooku. Natomiast największą popularnością na Twitterze cieszy się profil Narodowego Banku Polskiego – ma prawie 10 tys. obserwujących. Spośród banków komercyjnych najwięcej osób śledzi tweety BZ WBK.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies