Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
750 tys. zł na cyfryzację małych i średnich firm w Polsce. Mastercard ogłasza grant

Ze środków przekazanych przez Mastercard sfinansowane będą program akceleracyjny oraz kampania edukacyjna dla przedsiębiorców

Mastercard przekaże grant w wysokości 200 tys. dolarów (ok. 750 tys. zł), aby wspomóc polskie przedsiębiorstwa, które chciałyby zaistnieć w e-commerce wobec istotnego osłabienia tradycyjnego handlu w okresie pandemii (w szczytowym momencie 23 proc. spadku sprzedaży w sklepach stacjonarnych). Projekt będzie prowadzony wspólnie z Fundacją Impact pod nazwą "E-business vs. lockdown". Ma nim zostać objętych 100 tys. małych firm.

Przeczytajcie także: Mastercard: w 2019 roku obcokrajowcy wydali w Warszawie 9,6 mld zł

Ze środków przekazanych w ramach grantu uruchomiony zostanie program akceleracyjny, dzięki któremu przedsiębiorcy będą mogli skonsultować się z ekspertami w zakresie cyfrowej transformacji. Sfinansowana zostanie również ogólnopolska kampania edukacyjna, obejmująca organizację wydarzeń stacjonarnych i online oraz edukację w mediach. Na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej udostępnione zostaną materiały edukacyjne.

Przeczytajcie także: Mastercard uruchamia platformę do testowania cyfrowych walut

Projekt ma być zrealizowany z funduszy Mastercard Centre for Inclusive Growth i będzie to pierwsza tego typu inicjatywa w Europie Środkowo-Wschodniej. Ma ona pomóc w rozwoju polskiego e-biznesu, którego udział w całości handlu sięga dziś zaledwie 6-7 proc. Jak podkreśla Payal Dalal, wiceprezes Mastercard Center for Inclusive Growth na rynkach zagranicznych, cyfrowa transformacja w warunkach pandemii jest dla wielu małych firm zarówno szansą, którą warto wykorzystać, jak i wyzwaniem. Przedsiębiorcom potrzebne są rozwiązania i wiedza, dzięki którym odnajdą się w nowych warunkach rynkowych.

Mastercard przypomina, że wspiera MSP także poprzez oferowanie użytkownikom kart firmowych Mastercard dodatkowych korzyści ułatwiających działalność w sieci oraz bezpłatnych aplikacji do obsługi procesów biznesowych.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies