Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Weryfikacja tożsamości w sieci. Zapraszamy na Cashless Live poświęcony jednemu z najważniejszych dziś zagadnień w branży finansowej

Wygodne i bezpieczne metody potwierdzania tożsamości w internecie bywają niezbędne do zdalnej sprzedaży niektórych produktów i usług

Jeszcze przed wybuchem pandemii weryfikacja tożsamości klientów w internecie była ważnym aspektem rozwoju usług cyfrowych, w tym także finansowych. Zagadnienie stało się jeszcze ważniejsze w wyniku ograniczeń sanitarnych wprowadzonych z powodu koronawirusa. Gdy obsługa w punktach stacjonarnych nie jest możliwa albo musi zostać zminimalizowana, nieraz jedynym sposobem zaspokojenia potrzeb klientów są usługi zdalne. Do ich świadczenia często nieodzowne jest zastosowanie wygodnych i bezpiecznych metod cyfrowego potwierdzania tożsamości.

Przeczytajcie także: Konto przez selfie możecie założyć nie tylko w banku

I właśnie temu tematowi poświęcony będzie czwarty Cashless Live, który będzie można oglądać na żywo 25 września o godz. 12.00 za pośrednictwem mediów społecznościowych, w tym Twittera i Facebooka, a także na YouTubie i bezpośrednio na stronie serwisu cashless.pl. Dostęp do transmisji będzie otwarty. Po zakończeniu wydarzenia opublikowana zostanie także relacja tekstowa z dyskusji, a zapis wideo będzie dostępny na kanale cashless.pl na YouTubie.

Przeczytajcie także: mBank umożliwia zakładanie kont przez eDo App

Podczas debaty z ekspertami zaproszonymi przez redakcję cashless.pl będziemy rozmawiać o przyszłości różnych metod weryfikacji tożsamości w sieci oraz możliwości zastosowania poszczególnych rozwiązań w branży finansowej i nie tylko. Odpowiemy na pytania, czym różnią się takie systemy jak mojeID, Autenti, Authologic, eID, mSzafir, itd., co to jest węzeł krajowy, jakie zalety i wady ma akwizycja klientów za pomocą kont zakładanych przez selfie, dlaczego firmy komercyjne powinny zainteresować się wykorzystaniem danych bankowych do uwierzytelniania swoich klientów, itd. Partnerem merytorycznym najbliższego wydania Cashless Live został KIR.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies