Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Auchan wprowadza w kilku miastach usługę "zamów i odbierz". Niestety, płacić trzeba w sklepie

Sieć sklepów zapewnia, że klienci będą mogli wybierać z listy 6 tys. produktów

Kolejna sieć sklepów postanowiła rozszerzyć usługi e-commerce. Tym razem nowość wprowadza Auchan, który rusza z usługą click&collect, czyli zamów i odbierz. Klienci wybranych sklepów będą mogli złożyć zamówienie pod tym adresem, a następnie odebrać swoje zakupy we wskazanym sklepie. Lista produktów jest szeroka, składa się ponoć z 6 tys. pozycji, wśród których znajdziecie owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, kosmetyki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt.

Przeczytajcie także: Booksy z kolejnym partnerem z rynku finansowego

Usługa click&collect na razie jest dostępna w sześciu hipermarketach: Wrocław Bielany, Kraków Bronowice, Łódź Tulipan, Gdańsk Szczęśliwa, Katowice Renców i Poznań Komorniki. Klient najpierw kompletuje koszyk online i zatwierdza go, potem wskazuje jedną ze wspomnianą lokalizacji jako miejsce odbioru i określa, w jakim przedziale czasowym pojawi się w sklepie. Po przybyciu na miejsce nie musi już wchodzić do hali sprzedażowej – płaci za zakupy i je odbiera. To rozwiązanie ma nie tylko oszczędzić konsumentom czas, ale też minimalizować ryzyko zarażenia koronawirusem.

Przeczytajcie także: Spore zmiany w Twisto. Za plastikową kartę trzeba będzie płacić

Warto przypomnieć, że wcześniej kilka innych sieci sklepów zdecydowało się na wprowadzenie usługi click&collect. Na początku kwietnia o zakupach w takim modelu poinformowała Stokrotka, ale zasięg rozwiązania był wówczas mocno ograniczony (Lublin i okolice). W tym samym miesiącu podobne doniesienia dotarły z sieci Polomarket oraz Żabka. Z kolei Auchan rozwija sprzedaż online m.in. w oparciu o współpracę z firmą Inpost. Dzięki temu klienci skorzystają z lodówkomatów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies