Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejna duża sieć handlowa uruchamia sklep internetowy. Zakupy w Stokrotce będzie trzeba jednak odbierać samodzielnie

Internetowe zakupy mogą już robić klienci Stokrotki z Lublina. Wkrótce sprzedaż ma ruszyć w innych miastach

Rozwój pandemii koronawirusa przyspiesza wdrożenia różnych rozwiązań cyfrowych. Widać to w bankowości (np. podniesienie limitu na płatności kartami bez PIN-u do 100 zł, czy umożliwienie zakładania rachunków przez selfie w BNP Paribas i Millennium), widać i w handlu. Jak doniósł serwis Wiadomości Handlowe, Stokrotka, jedna z kilku największych detalicznych sieci handlowych w Polsce uruchomiła właśnie sprzedaż przez internet.

Przeczytajcie także: Carrefour wycofał wszystkie oferty z Allegro

Ze sklepu internetowego Stokrotki mogą na razie korzystać wyłącznie mieszkańcy Lublina i okolic. Wszystko dlatego, że w ramach swojego przedsięwzięcia w e-commerce Stokrotka nie będzie dostarczać zamówień do klientów. Każdy, kto zrobi zakup w internetowym sklepie tej sieci, musi odebrać je samodzielnie w jednym z marketów Stokrotki w Lublinie. Płatność można zrealizować przez internet albo podczas odbierania produktów w markecie.

Przeczytajcie także: Inpost wprowadza nowy sposób obsługi klientów

Jak wynika z wypowiedzi przedstawiciela sieci w Wiadomościach Handlowych, Stokrotka ma zamiar rozszerzać usługę internetową na kolejne miasta a jej celem jest ograniczenie kontaktów klientów z obsługą.

Większość działających w Polsce detalicznych sieci handlowych posiada już swoje sklepy internetowe. Mowa m.in. o Auchan, Carrefourze czy Lidlu. Kupować online wciąż nie mogą klienci Biedronki, choć już parę lat temu mówiło się, że firma ta przymierza się do uruchomienia sprzedaży e-commerce.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: E-COMMERCE

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies