Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Żabka rusza ze sprzedażą online. W przyszłości w apce Żappka mają pojawić się płatności mobilne

Na razie za pomocą aplikacji Żappka można zamawiać produkty i odbierać je w kilku sklepach sieci w Warszawie

Sieć Żabka debiutuje w świecie e-commerce. Klienci mogą składać zamówienia przez aplikację mobilną Żappka i odbierać je w sklepach stacjonarnych. Na razie za zamówienie trzeba zapłacić w trakcie odbioru zakupów. Z nieoficjalnych informacji wynika jednak, że docelowo płatność będzie można uregulować w aplikacji.

Przeczytajcie także: Nowa usługa w sklepach Żabka. Już można wpłacać gotówkę

Obecnie z usługi click&collect, czyli opcji odbierania w sklepie zakupów zamówionych przez aplikację, można korzystać w trzech placówkach w Warszawie. W ciągu najbliższych dni testy mają być rozszerzone na kilkanaście kolejnych sklepów a po ocenie testów, w całej sieci. Wdrożenie zostało przyspieszone ze względu na trwającą pandemię koronawirusa, ale o tym, że Żabka przymierza się do startu w e-commerce mówiło się już od dawna.

Natomiast wczoraj w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że swój sklep internetowy uruchamia także Stokrotka. Podobnie jak w przypadku Żabki tak i tu zakupy trzeba odbierać samodzielnie. Usługa na razie dostępna jest w Lublinie, ale wkrótce sprzedaż internetowa ma ruszyć w innych miastach. Płatność można zrealizować przez internet albo podczas odbierania produktów w markecie. Tym samym Żabka i Stokrotka dołączają do grona dużych detalistów posiadających sklepy internetowe, wśród których można wymienić Lidl, Auchan czy Carrefour.

Przeczytajcie także: Żabka też wprowadzi sklepy bez kasjerów

Co ciekawe zakupy odbierane samodzielnie wprowadza także sieć SPAR. W wybranych placówkach działających pod tą marką oraz wszystkich sklepach własnych Piotr i Paweł klienci mogą skorzystać z ulotek z listą zakupową. Po ich uzupełnieniu należy je zostawić w przeznaczonym do tego miejscu. Pracownicy sklepu skompletują koszyk i zadzwonią do klienta, gdy zakupy będą gotowe do odebrania przy kasie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies