Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank ogłasza konkurs dla małych i średnich firm. Do zgarnięcia nagrody o wartości 300 tys. zł

Jednocześnie bank uruchamia kampanię społeczną "Cyfrowe rewolucje". W jej ramach wspiera rozwój segmentu MŚP w e-commerce

mBank przygotował specjalną ofertę dla firm o obrotach do 50 mln zł. Jego kampania "Cyfrowe rewolucje" ma pomóc mniejszym przedsiębiorstwom rozwinąć skrzydła w handlu internetowym. Jednym z elementów projektu jest konkurs, w którym można wziąć udział do 22 lipca 2020 roku. Organizator przewidział dwie kategorie: dla firm o obrotach do 10 mln zł i od 10 do 50 mln zł. W każdej z nich do wygrania jest jedna nagroda główna o wartości 100 tys. zł netto oraz pięć nagród 2. stopnia o wartości 10 tys. zł netto każda.

Przeczytajcie także: Comperia wejdzie w odroczone płatności

Na wspomnianych 12 nagród składają się pakiety usług, które mają ułatwić rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności w e-commerce. Mowa o narzędziach do budowy e-sklepu i jego integracji z serwisami zewnętrznymi, szkoleniach i usługach z zakresu e-marketingu oraz budowy marki wraz z budżetem na kliknięcia, wsparciu prawnym i księgowym, a także darmowych usługach kurierskich. Zdaniem organizatora, to wystarczy, by prowadzić sklep internetowy. Dodatkowo 12 zwycięskich firm zyska też wsparcie mentorskie ekspertów. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie internetowej kampanii.

Przeczytajcie także: Grupa Eurocash sfinalizowała przejęcie Frisco

Drugi filar programu stanowią działania edukacyjne. Mają one pomóc przedsiębiorcom z sukcesem sprzedawać online. Baza materiałów dostępnych na stronie obejmuje artykuły eksperckie, raporty branżowe, ale też spotkania edukacyjne online w postaci webinariów (pierwszy w lipcu) i „szybkich randek” z ekspertami. Te ostatnie wystartują w sierpniu. Szczegółowe informacje o planowanych wydarzeniach publikowane będą na stronie kampanii. Jej partnerem merytorycznym jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a partnerem konkursu - Mastercard.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies