Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
W ramach walki z kryzysem Visa chce wesprzeć 8 mln małych firm w Europie

Te zapowiedzi to kontynuacja kwietniowego zobowiązania Visa Foundation do przekazania 210 mln dolarów na walkę ze skutkami pandemii

Visa poinformowała dzisiaj, że wesprze ponad 8 milionów małych firm z Europy, które ucierpiały na skutek zamrożenia gospodarki związanego z pandemią koronawirusa. W skali globalnej ma to być 50 mln niewielkich przedsiębiorstw. Organizacja chce przyspieszyć proces modernizacji firm oraz ich cyfryzację, a także pomóc odpowiedzieć na zapotrzebowanie konsumentów na płatności bezgotówkowe – zarówno te stacjonarne, jak i internetowe.

Przeczytajcie także: Ponad 200 tys. przedsiębiorców w programie Polska Bezgotówkowa

Amerykańska korporacja przekonuje, że zamierza wspierać działania fundacji Polska Bezgotówkowa zarówno wiedzą ekspercką, jak i wkładem finansowym. Warto przypomnieć, że w ramach tego programu każda uczestnicząca w nim firma przez rok nie ponosi kosztów związanych z instalacją terminala płatniczego oraz obsługą płatności bezgotówkowych. W związku z pandemią fundacja przedłużyła do końca czerwca umowy akceptantom, którym kontrakt kończył się w okresie od marca do maja. Dodatkowo fundacja rozpoczęła kampanie edukacyjne i informacyjne skierowane do MŚP.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa w walce z koronawirusem

Visa zwraca także uwagę na inicjatywę "Where You Shop Matters" ("To ważne, gdzie kupujesz"), w której partneruje jej szereg firm, w tym Barclays, CaixaBank, Cardnet, Deliveroo, eBay, Elavon, First Data, Global Pay, Ingenico Group, czy Shopify. Projekt zapewnia wsparcie w trzech obszarach. Po pierwsze, przewiduje pomoc dla sektora MŚP w przenoszeniu działalności do Internetu. Po drugie zapewnia wsparcie małych przedsiębiorstw w wykorzystaniu płatności cyfrowych, których oczekują klienci. Wreszcie przewiduje zachęcanie konsumentów do wspierania małych firm.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies