Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Od dziś nowa usługa w aplikacji Twisto. Wkrótce klienci firmy będą mogli też korzystać z Google Pay

Dostępna od teraz usługa w apce Twisto to split, dzięki któremu można podzielić na kilka osób rachunek, np. za kolację w restauracji

Spółka Twisto poinformowała przed chwilą o udostępnieniu w swojej aplikacji nowej funkcji, czyli usługi o nazwie split. Pozwala ona podzielić płatność na kilka osób i wysłać do nich prośbę o zwrot części wydatku. Opcja taka może się przydać np. po wspólnym posiłku w restauracji czy wyjściu do klubu. Prośba pojawi się w aplikacji lub dotrze za pomocą wiadomości SMS czy mejla, jeśli ktoś nie korzysta z Twisto. Spłata zobowiązania możliwa jest przelewem lub Blikiem.

Przeczytajcie także: Twisto chwali się pierwszymi statystykami

Osoba, która otrzyma split ma 7 dni, by zapłacić swoją część rachunku. Po tym czasie nieuregulowana płatność wróci do nadawcy. Twisto umożliwia podział każdej płatności, z dowolną liczbą osób. Minimalna kwota, o której zwrot można się zwrócić, to 1 zł. Aplikacja umożliwia wysłanie razem ze splitem rachunku za dzieloną transakcję, a także przesłanie wiadomości lub GIFa.

W komunikacie na temat nowej usługi Twisto deklaruje także rychłe udostępnienie płatności Google Pay. Ma to się stać jeszcze w tym kwartale. Później posiadacze kart Twisto będą też mogli korzystać z płatności Apple Pay. Spółka chwali się również, że od czasu wdrożenia jej aplikacji jesienią ubiegłego roku zaaplikowało o nią 150 tys. osób.

Przeczytajcie także: Twisto zaprezentowało kartę i aplikację

Twisto to karta do codziennych płatności, połączona z mobilną aplikacją. Z Twisto można bezpłatnie odroczyć termin zapłaty za zakupy do 45 dni, a za granicą transakcje są rozliczane po atrakcyjnym kursie wymiany, bez opłat i prowizji. Karta Twisto jest bezpłatna i można nią płacić w każdym sklepie internetowym i stacjonarnym – wszędzie gdzie akceptowany jest Mastercard.

Okres rozliczeniowy trwa od 1 do ostatniego dnia miesiąca. Na początku kolejnego miesiąca użytkownik otrzymuje 15 dni na uregulowanie należności. Po spłacie całej sumy ponownie otrzymuje do wykorzystania bezpłatny limit kredytowy. Jeśli użytkownik zdecyduje się przesunąć płatność o kolejny miesiąc (maksymalnie do 90 proc. sumy wszystkich wydatków), limit do wykorzystania w następnym miesiącu zostanie pomniejszony o kwotę, którą przesunął. Przesunięcie terminu płatności wiąże się z kosztem w wysokości 4,5 zł za każde przesunięte 100 zł.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies